Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915
Назва: | Казкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Гриценко, Л. О. |
Ключові слова: | кафедра психології Психологія Остополець І. Ю. казкотерапія стрес молодший шкільний вік психологічна адаптація fairy tale therapy stress younger school age psychological adaptation |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження. В умовах сучасних викликів, таких як високий рівень стресу у дітей, казкотерапія пропонує ефективний і доступний метод зниження емоційного напруження. Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив казкотерапії на зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія як метод зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: аналіз літератури, спостереження, бесіди, експеримент та статистична обробка даних. Висновки: Казкотерапія сприяє формуванню емоційної стійкості, полегшує адаптацію до шкільного середовища та ефективно знижує рівень стресу. Relevance of the study. In the context of modern challenges, such as high levels of stress in children, fairy tale therapy offers an effective and accessible method for alleviating emotional strain. Purpose: to theoretically justify and experimentally verify the effectiveness of fairy tale therapy. Object of study: the process of stress reduction in younger school-aged children. Subject of study: fairy tale therapy as a means of emotional correction. Research methods: literature analysis, observation, interviews, experimentation, and statistical data processing. Conclusions: Fairy tale therapy aids in developing emotional resilience, facilitates adaptation to school settings, and effectively reduces stress levels. |
Опис: | Гриценко Л. О. Казкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Л. О. Гриценко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 125 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота Гриценко Л..pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.