груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955
Назва: Особливості розвитку Я-концепції особистості дитини середнього шкільного та підліткового віку
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія
Автори: Правік, Н. В.
Ключові слова: кафедра психології
Психологія
Квас О. В.
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено вікові особливості Я-концепції у дітей середнього шкільного та підліткового віку.Робота складається з двох розділів. Перший розділ присвячений методологічним аспектам Я-концепції та її структурним особливостям, включаючи психологічні теорії, умови та прийоми формування Я-концепції у дітей середнього шкільного віку, а також її роль у самовизначенні підлітків. Другий розділ містить дослідно-пошукову роботу з виявлення та розвитку Я-концепції, опис вибірки, психодіагностичного інструментарію, результати дослідження та рекомендації. Основні результати: 1. Теоретичний аналіз: визначено, що Я-концепція є важливим психологічним утворенням, яке визначає самосприйняття, самооцінку та самоповагу особистості. 2. Емпіричне дослідження: проведено дослідження серед учнів середнього шкільного та підліткового віку, що виявило особливості формування Я-концепції та її вплив на особистісний розвиток. 3. Рекомендації: розроблено рекомендації щодо створення умов, які сприяють розвитку Я-концепції, включаючи психологічні тренінги, ігри та вправи для оптимізації самооцінки. Результати дослідження можуть бути використані в роботі практичних психологів, соціальних педагогів та вчителів для проведення діагностичної, корекційної та профілактичної роботи з дітьми середнього шкільного та підліткового віку. The paper investigates the age-related peculiarities of self-concept in middle school and adolescent children. The first section is devoted to the methodological aspects of self-concept and its structural features, including psychological theories, conditions and methods of forming self-concept in middle school children, as well as its role in adolescents' self-determination. The second section contains the research work on the identification and development of self-concept, a description of the sample, psychodiagnostic tools, research results and recommendations. Main results: 1.Theoretical analysis: it was determined that self-concept is an important psychological formation that determines self-perception, self-esteem and self-respect of a person. 2.Empirical research: a study was conducted among secondary school and adolescent students, which revealed the peculiarities of self-concept formation and its impact on personal development. 3.Recommendations: recommendations for creating conditions conducive to the development of self-concept, including psychological trainings, games and exercises to optimize self-esteem. The results of the study can be used in the work of practical psychologists, social educators and teachers for diagnostic, correctional and preventive work with children of secondary school and adolescent age.
Опис: Правік Н. В. Особливості розвитку Я-концепції особистості дитини середнього шкільного та підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Н. В. Правік ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 115 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська робота Правік Н.В..pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.