Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955
Title: | Особливості розвитку Я-концепції особистості дитини середнього шкільного та підліткового віку |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія |
Authors: | Правік, Н. В. |
Keywords: | кафедра психології Психологія Квас О. В. |
Issue Date: | Dec-2024 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | У роботі досліджено вікові особливості Я-концепції у дітей середнього шкільного та підліткового віку.Робота складається з двох розділів. Перший розділ присвячений методологічним аспектам Я-концепції та її структурним особливостям, включаючи психологічні теорії, умови та прийоми формування Я-концепції у дітей середнього шкільного віку, а також її роль у самовизначенні підлітків. Другий розділ містить дослідно-пошукову роботу з виявлення та розвитку Я-концепції, опис вибірки, психодіагностичного інструментарію, результати дослідження та рекомендації. Основні результати: 1. Теоретичний аналіз: визначено, що Я-концепція є важливим психологічним утворенням, яке визначає самосприйняття, самооцінку та самоповагу особистості. 2. Емпіричне дослідження: проведено дослідження серед учнів середнього шкільного та підліткового віку, що виявило особливості формування Я-концепції та її вплив на особистісний розвиток. 3. Рекомендації: розроблено рекомендації щодо створення умов, які сприяють розвитку Я-концепції, включаючи психологічні тренінги, ігри та вправи для оптимізації самооцінки. Результати дослідження можуть бути використані в роботі практичних психологів, соціальних педагогів та вчителів для проведення діагностичної, корекційної та профілактичної роботи з дітьми середнього шкільного та підліткового віку. The paper investigates the age-related peculiarities of self-concept in middle school and adolescent children. The first section is devoted to the methodological aspects of self-concept and its structural features, including psychological theories, conditions and methods of forming self-concept in middle school children, as well as its role in adolescents' self-determination. The second section contains the research work on the identification and development of self-concept, a description of the sample, psychodiagnostic tools, research results and recommendations. Main results: 1.Theoretical analysis: it was determined that self-concept is an important psychological formation that determines self-perception, self-esteem and self-respect of a person. 2.Empirical research: a study was conducted among secondary school and adolescent students, which revealed the peculiarities of self-concept formation and its impact on personal development. 3.Recommendations: recommendations for creating conditions conducive to the development of self-concept, including psychological trainings, games and exercises to optimize self-esteem. The results of the study can be used in the work of practical psychologists, social educators and teachers for diagnostic, correctional and preventive work with children of secondary school and adolescent age. |
Description: | Правік Н. В. Особливості розвитку Я-концепції особистості дитини середнього шкільного та підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Н. В. Правік ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 115 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий медичний інститут |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська робота Правік Н.В..pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.