Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3990
Назва: | Особливості консультативної діяльності психолога у роботі з дітьми, які пережили травматичні події |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Петрикова, В. П. |
Ключові слова: | кафедра психології Сімейна психологія з основами психотерапії Опанасенко Л. А. стрес травматична подія кризова ситуація психотравма у дитини психологічна травма консультативна допомога stress traumatic event crisis situation psychological trauma psychological trauma in a child counseling |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота зосереджена на узагальненні теоретичних і методологічних основ консультативної допомоги дітям у процесі подолання психологічної травми, зумовленої воєнними подіями. Об’єктом даного дослідження є переживання травматичної події дітьми. Предметом дослідження є: консультативна діяльність психолога у роботі з психологічно травмованими дітьми. Визначено ключові поняття, цілі, завдання та функції консультативної допомоги дітям у процесі подолання психологічної травми в умовах війни. У кваліфікаційній роботі на основі вивчення наукових джерел з теми дослідження здійснено аналіз феномену «психологічна травма» та окреслено його особливості у дітей, які пережили травматичні події. В результаті упровадження констатувального експерименту емпірично досліджено особливості дитячої психологічної травми, спричиненої війною. Розроблено комплексну програму для дітей, які мають травмівний досвід, стрижнем якої є консультативна допомога, та перевірено її ефективність. Наукова новизна дослідження: розширено наукові знання про психологічну травму дітей, зумовлену воєнними подіями, з урахуванням українського контексту; набули подальшого розвитку дослідження щодо оптимальної структури психологічного консультування дітей, які пережили травматичні події. The qualification work is focused on generalizing the theoretical and methodological foundations of counseling assistance to children in the process of overcoming psychological trauma caused by military events. The object of this study is the experience of a traumatic event by children. The subject of the study is the counseling activity of a psychologist in working with psychologically traumatized children. The key concepts, goals, objectives and functions of counseling assistance to children in the process of overcoming psychological trauma in war are defined. The qualification work, based on the study of scientific sources on the topic of the study, analyzes the phenomenon of “psychological trauma” and outlines its features in children who have experienced traumatic events. As a result of the implementation of a confirmatory experiment, the peculiarities of children's psychological trauma caused by war were empirically investigated. A comprehensive program for children with traumatic experiences, based on counseling, was developed and its effectiveness was tested. Scientific novelty of the study: scientific knowledge about the psychological trauma of children caused by military events has been expanded, taking into account the Ukrainian context; research on the optimal structure of psychological counseling for children who have experienced traumatic events has been further developed. |
Опис: | Петрикова В. П. Особливості консультативної діяльності психолога у роботі з дітьми, які пережили травматичні події : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / В. П. Петрикова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 124 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3990 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота Петрикова В..pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.