Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4137
Назва: | Колективна арт-терапія як спосіб зміцнення емоційної підтримки у групі дітей, які пережили стрес |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» |
Автори: | Мізинцева, А. Є. |
Ключові слова: | Кафедра психології Старченко А. В. Психологія арт-терапія діти емоційна підтримка стрес групова взаємодія психологічна допомога art therapy children emotional support psychological assistance group interaction |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню психологічних особливостей колективної арт-терапії як засобу зміцнення емоційної підтримки у дітей, які пережили стрес. У роботі проаналізовано наукові підходи до розуміння дитячого стресу, охарактеризовано можливості колективної арт-терапії в роботі з дітьми у кризових станах. Особливу увагу приділено емпіричному дослідженню ефективності колективної арт-терапії в групі дітей віком 8–12 років із Херсонської області, які постраждали внаслідок воєнних подій. Представлено авторську програму арт-терапевтичних занять, здійснено її апробацію та аналіз результатів. Сформульовано практичні рекомендації для фахівців щодо застосування арт-терапії у психологічній підтримці дітей, які пережили стрес. Практична значущість полягає у можливості застосування результатів у роботі психологів, педагогів і арт-терапевтів у закладах освіти, реабілітаційних центрах та організаціях, що працюють із дітьми, які зазнали травматичного досвіду. The bachelor’s qualification thesis is devoted to the study of the psychological characteristics of group art therapy as a means of enhancing emotional support among children who have experienced stress. The paper analyzes scientific approaches to understanding childhood stress and outlines the potential of group art therapy in working with children in crisis conditions. Special attention is given to the empirical study of the effectiveness of group art therapy conducted with a group of children aged 8–12 from the Kherson region who were affected by military events. The author presents a program of art therapy sessions, its implementation, and an analysis of the results. Practical recommendations are provided for professionals on the application of art therapy in psychological support for children who have experienced stress. The practical significance lies in the potential application of the research results by psychologists, educators, and art therapists in educational institutions, rehabilitation centers, and organizations working with children who have undergone traumatic experiences. |
Опис: | Мізинцева А. Є. Колективна арт-терапія як спосіб зміцнення емоційної підтримки у групі дітей, які пережили стрес : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / А. Є. Мізинцева ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 104 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4137 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мізинцева_кваліфікац робота.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.