груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4137
Title: Колективна арт-терапія як спосіб зміцнення емоційної підтримки у групі дітей, які пережили стрес
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Authors: Мізинцева, А. Є.
Keywords: Кафедра психології
Старченко А. В.
Психологія
арт-терапія
діти
емоційна підтримка
стрес
групова взаємодія
психологічна допомога
art therapy
children
emotional support
psychological assistance
group interaction
Issue Date: Jun-2025
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню психологічних особливостей колективної арт-терапії як засобу зміцнення емоційної підтримки у дітей, які пережили стрес. У роботі проаналізовано наукові підходи до розуміння дитячого стресу, охарактеризовано можливості колективної арт-терапії в роботі з дітьми у кризових станах. Особливу увагу приділено емпіричному дослідженню ефективності колективної арт-терапії в групі дітей віком 8–12 років із Херсонської області, які постраждали внаслідок воєнних подій. Представлено авторську програму арт-терапевтичних занять, здійснено її апробацію та аналіз результатів. Сформульовано практичні рекомендації для фахівців щодо застосування арт-терапії у психологічній підтримці дітей, які пережили стрес. Практична значущість полягає у можливості застосування результатів у роботі психологів, педагогів і арт-терапевтів у закладах освіти, реабілітаційних центрах та організаціях, що працюють із дітьми, які зазнали травматичного досвіду. The bachelor’s qualification thesis is devoted to the study of the psychological characteristics of group art therapy as a means of enhancing emotional support among children who have experienced stress. The paper analyzes scientific approaches to understanding childhood stress and outlines the potential of group art therapy in working with children in crisis conditions. Special attention is given to the empirical study of the effectiveness of group art therapy conducted with a group of children aged 8–12 from the Kherson region who were affected by military events. The author presents a program of art therapy sessions, its implementation, and an analysis of the results. Practical recommendations are provided for professionals on the application of art therapy in psychological support for children who have experienced stress. The practical significance lies in the potential application of the research results by psychologists, educators, and art therapists in educational institutions, rehabilitation centers, and organizations working with children who have undergone traumatic experiences.
Description: Мізинцева А. Є. Колективна арт-терапія як спосіб зміцнення емоційної підтримки у групі дітей, які пережили стрес : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / А. Є. Мізинцева ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 104 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4137
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мізинцева_кваліфікац робота.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.