груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4145
Назва: Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Автори: Сидорук, Д. В.
Ключові слова: Кафедра психології
Демченко Г. Л.
Психологія
травматичний досвід
дитинство
психотравма
traumatic experience
доросле життя
childhood
psychotrauma
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена - теоретичному аналізу та емпіричному досліджені особливостей травмтичного досвіду у дитинсті на психологічний стан та поведінкові прояви в дорослому віці. Досліджено теоретичні передумови вивчення травматичного досвіду в дитячому віці; Проаналізовано вплив дитячих психотравмуючих подій на розвиток особистості та формування психологічних особливостей в дорослому віці. Розглянуто існуючі підходи до дослідження дитячої психотравматизації та обгрунтовано методику власного емпіричного дослідження Емпірично досліджено зв'язок між травматичним досвідом у динистіві та психологічним станом дорослих респондентів. Об'єктом дослідження є психологічні наслідки дитячого травматичного досвіду. Предметом дослідження є вплив дитячого травматичного досвіду на емоцційно-поведінкову сферу дорослої особистостію. Дослідження полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані щодо впливу дитячої психотравматизації та психологічної підтримки осіб із травматичним досвідом у динистві. The qualification thesis is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the peculiarities of childhood traumatic experiences and their impact on psychological state and behavioral manifestations in adulthood. Theoretical prerequisites for the study of childhood traumatic experience are examined. The influence of childhood psychotraumatic events on personality development and the formation of psychological characteristics in adulthood is analyzed. Existing approaches to the study of childhood psychotraumatization are reviewed, and the methodology of the author’s own empirical research is substantiated. The relationship between childhood traumatic experiences and the psychological state of adult respondents is empirically investigated. The object of the research is the psychological consequences of childhood traumatic experience. The subject of the research is the influence of childhood traumatic experience on the emotional and behavioral sphere of an adult personality. The study involves the development of theoretical principles and substantiation of the psychological support for individuals with childhood traumatic experiences.
Опис: Сидорук Д. В. Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. В. Сидорук ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 79 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4145
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сидорук_кваліфікац робота.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.