груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4145
Title: Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Authors: Сидорук, Д. В.
Keywords: Кафедра психології
Демченко Г. Л.
Психологія
травматичний досвід
дитинство
психотравма
traumatic experience
доросле життя
childhood
psychotrauma
Issue Date: Jun-2025
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена - теоретичному аналізу та емпіричному досліджені особливостей травмтичного досвіду у дитинсті на психологічний стан та поведінкові прояви в дорослому віці. Досліджено теоретичні передумови вивчення травматичного досвіду в дитячому віці; Проаналізовано вплив дитячих психотравмуючих подій на розвиток особистості та формування психологічних особливостей в дорослому віці. Розглянуто існуючі підходи до дослідження дитячої психотравматизації та обгрунтовано методику власного емпіричного дослідження Емпірично досліджено зв'язок між травматичним досвідом у динистіві та психологічним станом дорослих респондентів. Об'єктом дослідження є психологічні наслідки дитячого травматичного досвіду. Предметом дослідження є вплив дитячого травматичного досвіду на емоцційно-поведінкову сферу дорослої особистостію. Дослідження полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані щодо впливу дитячої психотравматизації та психологічної підтримки осіб із травматичним досвідом у динистві. The qualification thesis is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the peculiarities of childhood traumatic experiences and their impact on psychological state and behavioral manifestations in adulthood. Theoretical prerequisites for the study of childhood traumatic experience are examined. The influence of childhood psychotraumatic events on personality development and the formation of psychological characteristics in adulthood is analyzed. Existing approaches to the study of childhood psychotraumatization are reviewed, and the methodology of the author’s own empirical research is substantiated. The relationship between childhood traumatic experiences and the psychological state of adult respondents is empirically investigated. The object of the research is the psychological consequences of childhood traumatic experience. The subject of the research is the influence of childhood traumatic experience on the emotional and behavioral sphere of an adult personality. The study involves the development of theoretical principles and substantiation of the psychological support for individuals with childhood traumatic experiences.
Description: Сидорук Д. В. Психолого-педагогічний супровід конфліктниїх школярів підліткового віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. В. Сидорук ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 79 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4145
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидорук_кваліфікац робота.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.