Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/814
Titel: | Децентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для України |
Sonstige Titel: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" |
Autoren: | Букін, О. А. |
Stichwörter: | автореферат магістерська робота публічне управління та адміністрування децентралізація управління освітою Україна |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. У магістерській роботі автором висвітлено понятійно-категоріальний апарат та теоретичні основи дослідження реформи освіти в PП і Україні; проаналізовано нормативно-правову базу дослідження; досліджено польську модель децентралізації освіти; охарактеризовано етапи здійснення децентралізації освіти у PП; розглянуто позитивні та негативні сторони процесу децентралізації освіти у сучасній PП; розкрито стан та перспективи реформування освіти в умовах децентралізації влади в Україні. Спираючись на аналіз процесу децентралізації освіти в сучасній РП в магістерській роботі викладено практичні рекомендації щодо застосування польського досвіду у сфері децентралізації освіти в Україні, зокрема з’ясовано у чому полягає вдосконалення фінансово-економічного механізму української освіти на прикладі PП. У процесі дослідження автор приходить до висновку, що в Україні процеси децентралізації знаходяться на початковому етапі, тому повноваження OMC різних рівнів у галузі освіти в повному обсязі ще не визначені. Децентралізація передбачає створення прозорої системи УО, забезпечення гарантованого рівня бюджетного фінансування освітніх послуг. Необхідно змінити підходи до фінансування освіти за рахунок зміни його центрів і посилення конкуренції на ринку освітніх послуг. Таким чином, успіхи децентралізації надання освітніх послуг поки фрагментовані. Консолідація цього процесу вимагає, зокрема, залучення все більшої кількості OTГ, посилення їх інституційної спроможності та підвищення системності в передачі фондів для фінансування середньої освіти на місцевий рівень. Ключові слова: , , , Республіка Польща, об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування, ґміна, повіт, опорна школа |
Beschreibung: | Букін О.А. Децентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для України :автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / О. А. Букін , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 18 с. |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/814 |
Enthalten in den Sammlungen: | Інститут державного управління |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
автореф. Букін.pdf | 456.78 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.