груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/814
Назва: Децентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для України
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Букін, О. А.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
децентралізація
управління освітою
Україна
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. У магістерській роботі автором висвітлено понятійно-категоріальний апарат та теоретичні основи дослідження реформи освіти в PП і Україні; проаналізовано нормативно-правову базу дослідження; досліджено польську модель децентралізації освіти; охарактеризовано етапи здійснення децентралізації освіти у PП; розглянуто позитивні та негативні сторони процесу децентралізації освіти у сучасній PП; розкрито стан та перспективи реформування освіти в умовах децентралізації влади в Україні. Спираючись на аналіз процесу децентралізації освіти в сучасній РП в магістерській роботі викладено практичні рекомендації щодо застосування польського досвіду у сфері децентралізації освіти в Україні, зокрема з’ясовано у чому полягає вдосконалення фінансово-економічного механізму української освіти на прикладі PП. У процесі дослідження автор приходить до висновку, що в Україні процеси децентралізації знаходяться на початковому етапі, тому повноваження OMC різних рівнів у галузі освіти в повному обсязі ще не визначені. Децентралізація передбачає створення прозорої системи УО, забезпечення гарантованого рівня бюджетного фінансування освітніх послуг. Необхідно змінити підходи до фінансування освіти за рахунок зміни його центрів і посилення конкуренції на ринку освітніх послуг. Таким чином, успіхи децентралізації надання освітніх послуг поки фрагментовані. Консолідація цього процесу вимагає, зокрема, залучення все більшої кількості OTГ, посилення їх інституційної спроможності та підвищення системності в передачі фондів для фінансування середньої освіти на місцевий рівень. Ключові слова: , , , Республіка Польща, об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування, ґміна, повіт, опорна школа
Опис: Букін О.А. Децентралізація освіти у сучасній Польщі: досвід для України :автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / О. А. Букін , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 18 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/814
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореф. Букін.pdf456.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.