груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/937
Titel: Досвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури
Sonstige Titel: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 054 «Соціологія»
Autoren: Пільгуй, А. О.
Stichwörter: автореферат
магістерська робота
кафедра соціології
Калашнікова Людмила Володимирівна
соціологія
зовнішня реклама
міська архітектура
соціологія реклами
соціологія міста
історія зовнішньої реклами
соціологія архітектури
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: ЧНУ ім. Петра Могили
Zusammenfassung: Дана робота присвячена систематизації досвіду вивчення місця та ролі зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури. Автором здійснено огляд літературних джерел щодо з’ясування сутності та характеристики різновидів зовнішньої реклами як однієї із складових комунікативного середовища сучасного міста, а також окреслено можливі напрями її вивчення як об’єкту соціологічного дослідження у межах структурно-функціонального, інтерпретативного та інтегративного підходів. Окреслено особливості становлення соціології архітектури як самостійної галузі соціологічного знання, що відокремилася у другій половині ХХ ст. від соціології міста та урбаністики. Здійснено соціально-історичний аналіз місця та роль зовнішньої реклами у міському просторі за часів епохи середньовіччя, стрімкої індустріалізації та сучасності. Акцентовано увагу на тому як змінювалася сама зовнішня реклама та її призначення, можливості у міському просторі паралельно зі стрімким розвитком процесу урбанізації, впровадження науково-технічних інновацій. В емпіричній частині робити представлено результати двох етапів дослідження (традиційного аналізу документів, експертного оцінювання) та розроблено рекомендації для органів влади щодо удосконалення механізмів контролю у сфері розміщенням зовнішньої реклами, покращення візуального сприйняття центральних вулиць і досягнення композиційної гармонії зовнішньої реклами із архітектурою міста.
Beschreibung: Пільгуй А. О. Досвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 054 «Соціологія» /А. О. Пільгуй , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 14 с.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/937
Enthalten in den Sammlungen:Факультет політичних наук

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
8. Пільгуй Анастасія Олегівна Автореферат.pdf469.61 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.