груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/937
Назва: Досвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 054 «Соціологія»
Автори: Пільгуй, А. О.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
кафедра соціології
Калашнікова Людмила Володимирівна
соціологія
зовнішня реклама
міська архітектура
соціологія реклами
соціологія міста
історія зовнішньої реклами
соціологія архітектури
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дана робота присвячена систематизації досвіду вивчення місця та ролі зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури. Автором здійснено огляд літературних джерел щодо з’ясування сутності та характеристики різновидів зовнішньої реклами як однієї із складових комунікативного середовища сучасного міста, а також окреслено можливі напрями її вивчення як об’єкту соціологічного дослідження у межах структурно-функціонального, інтерпретативного та інтегративного підходів. Окреслено особливості становлення соціології архітектури як самостійної галузі соціологічного знання, що відокремилася у другій половині ХХ ст. від соціології міста та урбаністики. Здійснено соціально-історичний аналіз місця та роль зовнішньої реклами у міському просторі за часів епохи середньовіччя, стрімкої індустріалізації та сучасності. Акцентовано увагу на тому як змінювалася сама зовнішня реклама та її призначення, можливості у міському просторі паралельно зі стрімким розвитком процесу урбанізації, впровадження науково-технічних інновацій. В емпіричній частині робити представлено результати двох етапів дослідження (традиційного аналізу документів, експертного оцінювання) та розроблено рекомендації для органів влади щодо удосконалення механізмів контролю у сфері розміщенням зовнішньої реклами, покращення візуального сприйняття центральних вулиць і досягнення композиційної гармонії зовнішньої реклами із архітектурою міста.
Опис: Пільгуй А. О. Досвід вивчення зовнішньої реклами у контексті соціології архітектури : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 054 «Соціологія» /А. О. Пільгуй , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 14 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/937
Розташовується у зібраннях:Факультет політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. Пільгуй Анастасія Олегівна Автореферат.pdf469.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.