груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузан, Є. А.-
dc.date.accessioned2020-06-03T08:09:50Z-
dc.date.available2020-06-03T08:09:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1200-
dc.descriptionГузан Є. А. Особливості формування мовної культури державних службовців в Україн : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Є. А. Гузан , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 8 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. У магістерській роботі розкрите поняття «мовної культури» та її складових. Зроблено аналіз нормативно-законодавчої бази у сфері формування мовної культури державних службовців. Розкриті особливості формування мовної культури державних службовців в Україні в контексті Євроінтеграції. Визначено що, компетентність у спілкуванні проявляються як знання комунікаційних норм та принципів, оволодіння та повне використання комунікаційних технологій, розвиток особистісного потенціалу та вміння контролювати емоції, що супроводжують діяльність. Неможливість спілкування, вибір правильної тактики спілкування часто є причиною конфліктів між людьми і викликає помилкові розрахунки у професійному розвитку чиновника. Проаналізовано сучасний стан та шляхи підвищення мовної культури . Запропоновані основні види підвищення кваліфікації та мовної культури державних службовців, що забезпечують його безперервність, є: навчання за професійними програмами; тематичні постійно діючі семінари; спеціалізовані короткострокові навчальні курси; тематичні короткострокові семінари, зокрема тренінги та самостійне навчання (самоосвіта), зокрема участь у щорічному всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець», а також стажування в органах, на які поширюється чинність закону України «Про державну службу» у тому числі за кордоном. Зроблено висновок, що мовна культура передбачає дотримання мовних норм вимови, наголосу, слововживання і побудови висловів, точність, ясність чистоту, логічну стрункість, багатство і доречність мовлення, а також дотримання правил мовленнєвого етикету.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectмовна культураen_US
dc.subjectдержавні службовціen_US
dc.subjectкомунікаційні нормиen_US
dc.titleОсобливості формування мовної культури державних службовців в Україніen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5. Автореферат_Гузан.pdf374.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.