груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролов, О. В.-
dc.date.accessioned2020-06-05T09:24:09Z-
dc.date.available2020-06-05T09:24:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1229-
dc.descriptionФролов О. В. Імідж Державної фіскальної служби України як важлива складова її ефективної діяльності : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / О. В. Фролов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 11 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. Магістерську роботу присвячено характеристиці іміджу Державної фіскальної служби України як важливої складової її ефективної діяльності. У вступі обґрунтовано актуальність і рівень розробленості обраної теми, визначено мету й основні завдання. Робота розпочинається з уточнення базових понять дослідження; зазначення структурних елементів іміджу фіскальної служби; окреслення принципів і механізмів формування іміджу фіскальної служби. Значна частина дослідження присвячена аналізу окремих аспектів формування іміджу Державної фіскальної служби України як основи успішного й ефективного її функціонування. Безпосередньо охарактеризовано кадровий склад працівників Державної фіскальної служби України як базис формування позитивного іміджу цієї служби. Проаналізовано взаємодію Державної фіскальної служби України із платниками податків у контексті гармонізації їх відносин. Узагальнено міжнародне співробітництво Державної фіскальної служби України як передумову забезпечення її авторитету на світовій арені. Наприкінці роботи визначено сучасні проблеми формування іміджу Державної фіскальної служби України та запропоновано способи їх вирішення. Обґрунтовано необхідність оптимізації діяльності Державної фіскальної служби України у контексті надання публічних послуг населенню як одного із провідних чинників формування її позитивного іміджу. Зроблено висновок, що позитивний імідж, сформований на основі об’єктивних характеристик діяльності Державної фіскальної служби України, потрібен їй для того, щоб люди розуміли й оцінювали роль цієї служби у соціально-економічному житті країни.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectімідж Державної фіскальної служби Україниen_US
dc.subjectмеханізм формування іміджу фіскальної службиen_US
dc.subjectкадровий складen_US
dc.subjectпублічна послугаen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.titleІмідж Державної фіскальної служби України як важлива складова її ефективної діяльностіen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АВТОРЕФЕРАТ (Фролов).pdf304.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.