груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовгопол, А. В.-
dc.date.accessioned2020-06-10T11:20:32Z-
dc.date.available2020-06-10T11:20:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1273-
dc.descriptionДовгопол А. В. Державне регулювання захисту населення в надзвичайних ситуаціях : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / А. В. Довгопол , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с.en_US
dc.description.abstractСучасний період розвитку суспільства характеризується все більш наростаючими протиріччями між людиною і навколишнім природним середовищем. Створена ним техносфера і спосіб господарювання стали потужними факторами впливу на природу. Демографічний вибух, промислове виробництво, яке старіє з кожним роком, сільське господарство, що знаходиться в глибокій кризі, урбанізація територій – це свого роду виклики, кинуті людиною природі й котрі послужили причиною високого ступеня загострення протиріч між суспільством і природним середовищем. Вони загострюються стихійними лихами і катастрофами. Різке зростання населення підсилює антропогенні навантаження і представляють серйозну загрозу для екологічної безпеки. Визначено цілі та шляхи реалізації стратегії управління в галузі попередження надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків. Виділено три типи цілей і відповідні їм стратегії: запобігання причин виникнення надзвичайних ситуацій; попередження самих ситуацій; максимальне ослаблення їх наслідків. В ході аналізу підкреслюється, що кожна з перерахованих стратегій не тільки не виключає інші, а, навпаки, передбачає їх спільне існування, забезпечуючи при необхідності можливість перемикання з однієї стратегії на іншу. Виявлено етапи (превентивний, реагування, ліквідації) і фази управління в надзвичайних ситуаціях (запобігання; підготовки до надзвичайних ситуацій; реагування на їх виникнення і усунення наслідків). Розроблено концептуальні засади управління процесом попередження надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, які містять такі моменти: виявлено, що трансформація структур державного управління відбувається за двома основними напрямками: за рахунок передачі ряду функцій або реорганізації діючих структур управління, а також створення нових спеціальних організацій, що відають питаннями планування підготовки до надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків. запропоновано об'єднання існуючих загальнодержавних систем цивільної оборони, в єдину систему цивільного захисту (де вищий орган управління системою зберігає статус міністерства, при цьому дроблення міністерства не допускається), що дозволяє підвищити оперативність і ефективність управління. Доведено, що економічно, управлінсько та фінансово недоцільно розвивати способи і засоби захисту населення від надзвичайних ситуацій (будь-якого тину) окремо для військового та мирного часу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняen_US
dc.subjectситуаціяen_US
dc.subjectнадзвичайна ситуаціяen_US
dc.subjectкатастрофаen_US
dc.subjectлихоen_US
dc.subjectдержавне управлінняen_US
dc.subjectцивільна оборонаen_US
dc.subjectцивільний захистen_US
dc.subjectдержавне регулюванняen_US
dc.titleДержавне регулювання захисту населення в надзвичайних ситуаціяхen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Довгопол.pdf329.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.