груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУхань, Н. В.-
dc.date.accessioned2020-06-19T07:03:17Z-
dc.date.available2020-06-19T07:03:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1316-
dc.descriptionУхань Н. В. Дослідження методів планування і оптимізації транспортних маршрутів з врахуванням часових обмежень : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Системний аналіз» / Н. В. Ухань , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 16 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська наукова робота на здобуття освітньої кваліфікації «Магістр системного аналізу». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Актуальність даного дослідження полягає у необхідності підвищення ефективності планування і оптимізації транспортних маршрутів із врахування часових обмежень, розробці програмного забезпечення з використанням сучасних мета-евристичних методів для вирішення відповідної задачі. Це дозволить зменшити витрати на перевезення вантажу та підвищити якість обслуговування клієнтів. Об’єктом дослідження є процеси планування і оптимізації транспортних маршрутів. Предметом дослідження є методи планування і оптимізації транспортних маршрутів із врахуванням часових обмежень. Метою дослідження є зменшення витрат на доставку вантажу і підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок підвищення ефективності планування та оптимізації транспортних маршрутів з часовими обмеженнями з використанням мета-евристичних методів. В результаті виконання роботи було досліджено два мета-евристичних методи оптимізації (метод мурашиної і штучної бджолиної колоній), проаналізовано вплив їх внутрішніх параметрів на роботу алгоритмів, визначені основні їх переваги та недоліки, а також розроблено програмне забезпечення, в якому реалізовані відповідні методи. Дана робота складається з шести розділів. Кожен розділ відповідно присвячений: аналізу предметної області, математичним моделям і методам, використаним у магістерській роботі, моделюванню і проектуванню системи планування і оптимізації маршрутів, аналізу отриманих результатів, охороні праці і безпеці життєдіяльності, методичній частині магістерської роботи. Загальний обсяг роботи – 132 сторінки. Магістерська робота містить два додатки, 42 рисунки, 36 таблиць і посилання на 44 джерела.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиen_US
dc.subjectавторефератen_US
dc.subjectмагістерська роботаen_US
dc.subjectкафедра інтелектуальних інформаційних системen_US
dc.subjectКондратенко Юрій Пантелійовичen_US
dc.subjectзадача маршрутизації транспортуen_US
dc.subjectчасові обмеженняen_US
dc.subjectоптимізація транспортних маршрутівen_US
dc.subjectAOC-методen_US
dc.subjectABC-методen_US
dc.titleДослідження методів планування і оптимізації транспортних маршрутів з врахуванням часових обмеженьen_US
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 124 «Системний аналіз»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ухань_Автореферат_607.pdf860.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.