Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ухань, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T07:03:17Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T07:03:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1316 | - |
dc.description | Ухань Н. В. Дослідження методів планування і оптимізації транспортних маршрутів з врахуванням часових обмежень : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Системний аналіз» / Н. В. Ухань , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 16 с. | en_US |
dc.description.abstract | Магістерська наукова робота на здобуття освітньої кваліфікації «Магістр системного аналізу». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Актуальність даного дослідження полягає у необхідності підвищення ефективності планування і оптимізації транспортних маршрутів із врахування часових обмежень, розробці програмного забезпечення з використанням сучасних мета-евристичних методів для вирішення відповідної задачі. Це дозволить зменшити витрати на перевезення вантажу та підвищити якість обслуговування клієнтів. Об’єктом дослідження є процеси планування і оптимізації транспортних маршрутів. Предметом дослідження є методи планування і оптимізації транспортних маршрутів із врахуванням часових обмежень. Метою дослідження є зменшення витрат на доставку вантажу і підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок підвищення ефективності планування та оптимізації транспортних маршрутів з часовими обмеженнями з використанням мета-евристичних методів. В результаті виконання роботи було досліджено два мета-евристичних методи оптимізації (метод мурашиної і штучної бджолиної колоній), проаналізовано вплив їх внутрішніх параметрів на роботу алгоритмів, визначені основні їх переваги та недоліки, а також розроблено програмне забезпечення, в якому реалізовані відповідні методи. Дана робота складається з шести розділів. Кожен розділ відповідно присвячений: аналізу предметної області, математичним моделям і методам, використаним у магістерській роботі, моделюванню і проектуванню системи планування і оптимізації маршрутів, аналізу отриманих результатів, охороні праці і безпеці життєдіяльності, методичній частині магістерської роботи. Загальний обсяг роботи – 132 сторінки. Магістерська робота містить два додатки, 42 рисунки, 36 таблиць і посилання на 44 джерела. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | магістерська робота | en_US |
dc.subject | кафедра інтелектуальних інформаційних систем | en_US |
dc.subject | Кондратенко Юрій Пантелійович | en_US |
dc.subject | задача маршрутизації транспорту | en_US |
dc.subject | часові обмеження | en_US |
dc.subject | оптимізація транспортних маршрутів | en_US |
dc.subject | AOC-метод | en_US |
dc.subject | ABC-метод | en_US |
dc.title | Дослідження методів планування і оптимізації транспортних маршрутів з врахуванням часових обмежень | en_US |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 124 «Системний аналіз» | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ухань_Автореферат_607.pdf | 860.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.