груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушняк, І. А.-
dc.date.accessioned2020-09-09T11:50:55Z-
dc.date.available2020-09-09T11:50:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450-
dc.descriptionПушняк І. А. Розробка рекламних модулів двох типів для інтернет-магазинів : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / І. А. Пушняк , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню існуючих видів інтернет- маркетингових модулів та створенню власних модулів на їх основі. Рекламні модулі доповнюють функціонал інтернет-магазинів та відкривають нові можливості у їх просуванні в глобальній системі інтернет. У роботі також було проаналізовано основні на ринку види рекламних модулів, таких як рекмаркетинг, імейл-розсилка, seo, контекста реклама, SMM, банерна реклама та інші. Для досягнення мети дипломної роботи були обрані найбільш впливові види систем, а саме ремаркетинг та імейл-розсилка. Проведено аналіз даних систем, виявлені їх переваги та недоліки. Були розібрані головни принципи взаємодії між модулями та клієнтом. Розроблена інструкція підключення та налаштування даних систем. Даний інструментарій має широкий спектр застосування, який призначений до збільшення клієнтів та прибутку бізнеса. Об’єктом дослідження є інтернет-маркетинг як новий “тренд” у просуванні та створенні свого інтернет ресурсу. Предмет дослідження є інтернет-маркетингові системи. Найбільш впливові види даних систем, які, при правильному використанні, приведуть бізнес до комерційного росту та популярності інтернет-ресурсу. Дипломна робота містить такі розділи: – аналіз інтернет-маркетингових систем, вибір найбільш ефективних та дієздатних; – принципи та правила функціонування обраних систем; програмна реалізація двох інструментів для інтернет-маркетингових систмем; спеціальна частина з охорони праці. У першому розділі розглянуто такі основні положення: поняття інтернет- маркетингу, виявлення основних видів інтернет-маркетингових систем. Також було розібрано основні положення функціонування інтернет-маркетингу та виявлено 10 маркетингових методів, які можна використовувати для швидкого збільшення прибутку. Також була поставлена задача яка в ході написання дипломної роботи повинна бути вирішена. У другому розділі були розглянуто такі основні положення: розглянуто функціональну модель Opencart, розроблена схема файлів в Opencart для кращого розуміння системи, розглянуто функціональну модель динамічного інтернет- ремаркетингу , виявлено основні принципи роботи та переваги інтернет- ремаркетингу, розглянуто функціональну модель імейл-розсилки, розібрані основні принципи роботи даної інтернет-маркетингової системи. Описані головні правила для підготовки імейл-макету до верстки. Створенно 3 основні шаблони для імейл-розсилки на основі розроблених вище правил. У третьому розділи було розглянуто такі основні положення: обґрунтування та вибір базових програмних засобів, обґрунтування та вибір технології розробки програмного забезпечення. Розроблено інструментарій для вебресурсу, а саме модуль динамічного ремаркетингу для системи Opencart, модуль виванаження товарів з сайту, який необхідний для правильної роботи модуля ремаркетингу. Створен інструментарій для імейл-розсилки. Розроблено керівництво користувача яке дозволяє налаштувати правильну роботу модуля динамічного ремаркетингу та інструменту для імейл-розсилки. Загальний обсяг роботи 94 сторінки, 34 рисунка, 0 таблиць.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні наукиuk_UA
dc.subjectНіколенко Світлана Григорівнаuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectCMSuk_UA
dc.subjectOpencartuk_UA
dc.subjectремаркетинг, імейл- розсилкаuk_UA
dc.subjectGoogle Adwordsuk_UA
dc.subjectвебдодатокuk_UA
dc.subjectінтернет – магазинuk_UA
dc.subjectшаблонuk_UA
dc.subjectMVC патернuk_UA
dc.titleРозробка рекламних модулів двох типів для інтернет-магазинівuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403 Пушняк І.А. Автореферат.pdf159.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.