Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1509
Title: | Програмно-апаратний модуль керування рухом поїздів на залізничній станції |
Other Titles: | автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія» |
Authors: | Бородін, А. В. |
Keywords: | автореферат бакалаврська робота комп’ютерна інженерія Ромакін Володимир Вікторович автоматизований роз’їзд стрілочний перевід рухомий склад напівавтоматичне блокування світлофор бортовий ноутбук «IntelliJ IDEA» «Java» «Windows» |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Кваліфікаційна робота бакалавра зі спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія на здобуття кваліфікації «фахівець з інформаційних технологій». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2020. Із розвитком економіки зростає й вантажообіг. Відповідно зростає й потреба в його перевезенні. Основним видом перевезень є автотранспорт та залізниця. Переваги залізниці є в тому випадку, коли треба везти багато вантажу на далекі відстані. Автоматизація залізниці з розвитком комп’ютерних технологій стала доволі важливою, адже від неї залежать такі параметри, як безпека руху, пропускна здатність, рентабельність та менша залежність від природніх умов. Чим більше автоматизації на залізниці – тим менше людського фактору в її роботі, а отже й більша безпека руху. Чим більше автоматизації – тим більша пропускна здатність, а отже й економічна рентабельність. Чим більше автоматизації – тим більше кілометрів ліній можна прокладати у важких природніх умовах (наприклад, пустелі та високогір’я). Однак автоматизовувати треба й малодіяльні лінії. Пояснювальна записка бакалаврської роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку джерел посилання, 3 додатків та спеціальної частини з охорони праці. У вступі визначається актуальність теми, наведені задачі, які заплановано вирішити для досягнення поставленої мети. У першому розділі проводиться огляд різноманітних систем автоматизації на залізничному транспорті. У другому розділі проведено аналітичний огляд методів автоматизації двоколійного залізничного роз’їзду при напівавтоматичній системі блокування. У третьому розділі розроблено програмне забезпечення для автоматизованого розведення двох зустрічних поїздів по роз’їзду на основі отриманих даних з бортових комп’ютерів даних поздів. Розробка програмного забезпечення здійснена в «IntelliJ IDEA» на мові «Java», програмний продукт створювався для операційної системи «Windows» версії 7 та вище. У висновках наводяться підсумки проведеної роботи та основні переваги розробленої системи перед аналогами. У спеціальній частині з охорони праці розглянуто складність роботи локомотивних бригад на прикладі тепловоза серії 2М62. Виконано аналіз складності роботи, наведено приклади покращення умов праці. Також розглянуто правила дій персоналу автоматизованого пункту ДСП у разі виникнення пожежі. Бакалаврська робота містить 66 с. (без додатків), 52 рис., 2 табл., 25 джерел посилання та 3 додатки. |
Description: | Бородін А. В. Програмно-апаратний модуль керування рухом поїздів на залізничній станції : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / А.В. Бородін , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1509 |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Бородін 405.docx.pdf | 479.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.