Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1528
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврентьєв, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-04T11:52:58Z | - |
dc.date.available | 2021-01-04T11:52:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1528 | - |
dc.description | Лаврентьєв В. В. Механізми державного регулювання політичною освітою в українському суспільстві : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. В. Лаврентьєв , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020 У магістерської роботі висвітлено теоретичні підходи в дослідженні державної політики забезпечення реалізації політичної освіти в Україні, охарактеризовано її особливості, проаналізовано європейський досвід державного регулювання політичною освітою та обґрунтовано шляхи вдосконалення механізмів державного регулювання політичною освітою в українському суспільстві. Доведено, що демократична політична освіта має давати людині орієнтацію до дії, пошуку шляхів їх реалізації виходячи з того, що кожна людина має оцінювати ситуацію, виходячи з власних інтересів. Встановлено, що в Україні існує досить розгалужена мережа суб’єктів політичної/громадянської освіти. Її складові є дуже різнорідними, між собою вони поєднуються зв’язками різного характеру та різної інтенсивності: більшою мірою скоординованими та системними є дії суб’єктів, що працюють у сфері формальної освіти, тоді як у сфері неформальної освіти такі зв’язки не мають системного характеру. Це ж стосується і змісту освіти, що надається різними суб’єктами, залежно від їх типу Зазначено, що в ряді європейських країн на державному рівні підтримано ряд широкомасштабних програм з освіти в сфері прав людини. При цьому права людини розглядаються в якості однієї з основних цінностей формування демократичної громадянськості, тому включаються в шкільні освітні програми (Великобританія, Німеччина,Литва, Польща), з урахуванням викликів сучасності. Отриманий аналітичний матеріал (аналіз європейського досвіду та проведеного опитування) дозволив визначити, що в Україні має бути впроваджена «гібридна система політичної освіти», яка була б створена з урахуванням міжнародного досвіду та поєднувала б собі нові елементи з успадкованими. Наголошено, що органи державної влади повинні мати вплив як на зміст політичної освіти, так і на створення системи її інститутів, але з залучення до цього процесу громадськості. Обґрунтовано, що модернізація системи політичної освіти в Україні можливо лише на шляху розбудови громадянського суспільства, в якому функціонує модель правової поведінки, що складається в діалозі влади і людини, заснована на принципах особистої ініціативи, усвідомлення індивідом власної цінності і правового статусу, на реальній повазі до закону і готовності його неухильно дотримуватися. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | магістерська робота | uk_UA |
dc.subject | публічне управління та адміністрування | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | політична освіта | uk_UA |
dc.subject | демократична політична освіта | uk_UA |
dc.subject | система політичної освіти | uk_UA |
dc.subject | політична культура | uk_UA |
dc.subject | політична соціалізація | uk_UA |
dc.title | Механізми державного регулювання політичною освітою в українському суспільстві | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут державного управління |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Лаврентьев.pdf | 382.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.