груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаврентьєв, В. В.-
dc.date.accessioned2021-01-04T11:52:58Z-
dc.date.available2021-01-04T11:52:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1528-
dc.descriptionЛаврентьєв В. В. Механізми державного регулювання політичною освітою в українському суспільстві : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. В. Лаврентьєв , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020 У магістерської роботі висвітлено теоретичні підходи в дослідженні державної політики забезпечення реалізації політичної освіти в Україні, охарактеризовано її особливості, проаналізовано європейський досвід державного регулювання політичною освітою та обґрунтовано шляхи вдосконалення механізмів державного регулювання політичною освітою в українському суспільстві. Доведено, що демократична політична освіта має давати людині орієнтацію до дії, пошуку шляхів їх реалізації виходячи з того, що кожна людина має оцінювати ситуацію, виходячи з власних інтересів. Встановлено, що в Україні існує досить розгалужена мережа суб’єктів політичної/громадянської освіти. Її складові є дуже різнорідними, між собою вони поєднуються зв’язками різного характеру та різної інтенсивності: більшою мірою скоординованими та системними є дії суб’єктів, що працюють у сфері формальної освіти, тоді як у сфері неформальної освіти такі зв’язки не мають системного характеру. Це ж стосується і змісту освіти, що надається різними суб’єктами, залежно від їх типу Зазначено, що в ряді європейських країн на державному рівні підтримано ряд широкомасштабних програм з освіти в сфері прав людини. При цьому права людини розглядаються в якості однієї з основних цінностей формування демократичної громадянськості, тому включаються в шкільні освітні програми (Великобританія, Німеччина,Литва, Польща), з урахуванням викликів сучасності. Отриманий аналітичний матеріал (аналіз європейського досвіду та проведеного опитування) дозволив визначити, що в Україні має бути впроваджена «гібридна система політичної освіти», яка була б створена з урахуванням міжнародного досвіду та поєднувала б собі нові елементи з успадкованими. Наголошено, що органи державної влади повинні мати вплив як на зміст політичної освіти, так і на створення системи її інститутів, але з залучення до цього процесу громадськості. Обґрунтовано, що модернізація системи політичної освіти в Україні можливо лише на шляху розбудови громадянського суспільства, в якому функціонує модель правової поведінки, що складається в діалозі влади і людини, заснована на принципах особистої ініціативи, усвідомлення індивідом власної цінності і правового статусу, на реальній повазі до закону і готовності його неухильно дотримуватися.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectполітична освітаuk_UA
dc.subjectдемократична політична освітаuk_UA
dc.subjectсистема політичної освітиuk_UA
dc.subjectполітична культураuk_UA
dc.subjectполітична соціалізаціяuk_UA
dc.titleМеханізми державного регулювання політичною освітою в українському суспільствіuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Інститут державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Лаврентьев.pdf382.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.