груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоспєлова, К. П.-
dc.date.accessioned2021-01-04T12:03:02Z-
dc.date.available2021-01-04T12:03:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1530-
dc.descriptionПоспєлова К. П. Механізми формуванні іміджу органів публічної влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / К. П. Поспєлова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 11 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено розробці й обґрунтуванню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій формування позитивного іміджу органів публічної влади. Було досліджено понятійне поле на основі аналізу наукових джерел з проблеми формування іміджу органів публічної влади. Встановлений зв'язок між позитивним іміджем органів влади та конструктивною роботою громадян із владою. Розкрито специфіку методології формування іміджу державних органів, що забезпечує реалізацію когнітивної стратегії іміджу державних установ в Україні Охарактеризований зарубіжний досвід формування іміджу органів публічної влади. Описана іміджева стратегія функціонування органів публічної влади. Визначені етапи розробки та її реалізації. Досліджена іміджева реклама та її роль у формуванні позитивного іміджу органів публічної влади. Визначені політичні технології формування позитивного іміджу управління, включаючи політичні міфи та політичну пропаганду. Визначені фактори, що впливають на формування іміджу влади. На основі аналізу особливостей формування іміджу українською владою на сучасному етапі з’ясовано проблеми їх формування. Охарактеризовані політичні технології налагодження державно-управлінської комунікації. Проаналізовано тлумачення терміну "реклама" в позитивному та негативному контексті. Розглянуто поняття "іміджева реклама", її функції, специфіка Розроблені практичні рекомендації щодо формування іміджу органів публічної влади.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectмагістерська роботаuk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectоргани публічної владиuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectміфuk_UA
dc.subjectвладаuk_UA
dc.subjectгромадськістьuk_UA
dc.titleМеханізми формуванні іміджу органів публічної владиuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АВТОРЕФЕРАТ_Поспєлова.pdf312.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.