Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | П’ятницька, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T08:53:19Z | - |
dc.date.available | 2021-01-12T08:53:19Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555 | - |
dc.description | П’ятницька В. О. Особливості регулювання закупівель лікарських засобів для забезпечення державних потреб : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. О. П'ятницька , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | На сьогодні значна частина країн світу прагне (різними шляхами і з різним успіхом) до загального охоплення населення доступною медичною допомогою, що включає пільгове надання лікарських засобів. В Україні зберігається прийнятий в радянський період підхід до лікарського забезпечення, заснований на пільгах для окремих категорій громадян. Іншими словами, діюча система лікарського забезпечення «доношує» ідеологію, скроєну в країні, яка зникла майже чверть століття тому. Рівень споживання лікарських засобів в Україні нижче, ніж в індустріальних країнах, що не може пояснюватися високими показниками здоров'я населення. Статистика смертності в країні викликає занепокоєння ряду фахівців. Показники смертності включені в якості індикаторів в Стратегію лікарського забезпечення. Права всіх громадян на пільговий доступ до лікарських засобів офіційно не визнані, що йде в розріз з міжнародними угодами про права людини, прийнятими на рівні ООН. У даній сфері не використовується світовий досвід, наприклад, у формі лікарського відшкодування, що входить до складу соціального медичного страхування, або пільгового доступу до основних лікарських засобів в рамках національної лікарської політики. Стратегія лікарського забезпечення складена без врахування рекомендацій ВООЗ. Порядок формування переліку найважливіших препаратів не має аналогів у світовій практиці. Область використання цього основного переліку вкрай обмежена. Порушені вище питання не обговорюються детально ні в пресі, ні на галузевих форумах. Наголошено на необхідності формування основних етапів вдосконалення системи державного регулювання обігу лікарських засобів, котра здатна забезпечити ефективний контроль обсягу і якості витрат на лікарські засоби при збереженні достатніх механізмів регулювання стимулів для постійного припливу на ринок нових інноваційних препаратів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | магістерська робота | uk_UA |
dc.subject | публічне управління та адміністрування | uk_UA |
dc.subject | лікарські засоби | uk_UA |
dc.subject | державний контракт | uk_UA |
dc.subject | державні потреби | uk_UA |
dc.subject | публічні потреби | uk_UA |
dc.subject | державне регулювання | uk_UA |
dc.title | Особливості регулювання закупівель лікарських засобів для забезпечення державних потреб | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Пятницька.pdf | 360.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.