груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШворак, М. А.-
dc.date.accessioned2021-07-07T11:47:46Z-
dc.date.available2021-07-07T11:47:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1950-
dc.descriptionШворак М. А. Програмне забезпечення налаштування ігрового процесу в 2D платформері з використанням підходу модульної генерації рівня : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. А. Шворак , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 8 с.uk_UA
dc.description.abstractМета роботи: Вдосконалення процесу генерації рівня шляхом використання модулю адаптивності складності для забезпечення унікальності кожного згенерованого екземпляру. В процесі роботи визначені аспекти написання модульної генерації рівня, впроваджено у систему алгоритм адоптивно складності, розроблена система зв’язку двох окремих систем функціоналу програми. КРБ викладена на 60 сторінок, вона містить 3 розділи, 25 ілюстрацій, 4 таблиці, 15 джерел в переліку посилань. У першому розділі описувався аналіз структурних и функціональних особливо об'єкта дослідження, огляд і аналіз сучасного стану інформаційних технологій у даній предметній області, аналіз існуючих методів і засобів вирішення завдань КРБ, обґрунтування та вибір підходів щодо виконання завдань КРБ. У другому розділі розглядалася розробка архітектури ПЗ, вибір технології та мови програмування, і розроблялися і описувалися діаграми використання, класів, взаємодії, послідовності, діяльності, станів, компонентів, розгортання. Третій розділ представляється виконана робота з кодування програмного забезпечення. Його настройка, настройка системи і моделювання рівнів в програмі, настройка інтерфейсу, механік гри тощо.uk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectавторефератuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectкафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectДворецька С. В.uk_UA
dc.subjectкомп'ютерна граuk_UA
dc.subjectплатформерuk_UA
dc.subjectпохибка алгоритмуuk_UA
dc.subjectалгоритм адаптивностіuk_UA
dc.subjectмодульна генераціяuk_UA
dc.titleПрограмне забезпечення налаштування ігрового процесу в 2D платформері з використанням підходу модульної генерації рівняuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Шворак.pdf175.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.