Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1950
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шворак, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T11:47:46Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T11:47:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1950 | - |
dc.description | Шворак М. А. Програмне забезпечення налаштування ігрового процесу в 2D платформері з використанням підходу модульної генерації рівня : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. А. Шворак , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 8 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи: Вдосконалення процесу генерації рівня шляхом використання модулю адаптивності складності для забезпечення унікальності кожного згенерованого екземпляру. В процесі роботи визначені аспекти написання модульної генерації рівня, впроваджено у систему алгоритм адоптивно складності, розроблена система зв’язку двох окремих систем функціоналу програми. КРБ викладена на 60 сторінок, вона містить 3 розділи, 25 ілюстрацій, 4 таблиці, 15 джерел в переліку посилань. У першому розділі описувався аналіз структурних и функціональних особливо об'єкта дослідження, огляд і аналіз сучасного стану інформаційних технологій у даній предметній області, аналіз існуючих методів і засобів вирішення завдань КРБ, обґрунтування та вибір підходів щодо виконання завдань КРБ. У другому розділі розглядалася розробка архітектури ПЗ, вибір технології та мови програмування, і розроблялися і описувалися діаграми використання, класів, взаємодії, послідовності, діяльності, станів, компонентів, розгортання. Третій розділ представляється виконана робота з кодування програмного забезпечення. Його настройка, настройка системи і моделювання рівнів в програмі, настройка інтерфейсу, механік гри тощо. | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Дворецька С. В. | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | платформер | uk_UA |
dc.subject | похибка алгоритму | uk_UA |
dc.subject | алгоритм адаптивності | uk_UA |
dc.subject | модульна генерація | uk_UA |
dc.title | Програмне забезпечення налаштування ігрового процесу в 2D платформері з використанням підходу модульної генерації рівня | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Шворак.pdf | 175.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.