Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1968
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черненко, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-08T08:07:41Z | - |
dc.date.available | 2021-07-08T08:07:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1968 | - |
dc.description | Черненко О. Ю. РОЗРОБКА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ НА БАЗІ КРОСПЛАТФОРМНОГО СЕРЕДОВИЩА UNITY 3D : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / О. Ю. Черненко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 16 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Бакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Об'єктом роботи є процес розробки комп'ютерних ігор у середовищі розробки UNITY. В свою чергу предметом роботи є інструменти та засоби розробки комп'ютерних 3D ігор із використанням рушія UNITY. Мета роботи - збільшення кількості альтернатив цікавого проведення вільного часу шляхом розробки кросплатформної 3D комп'ютерної гри «Castle Defense», що є колаборацію жанрів Tower Defense і стратегії. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається і описуються теоретико-методологічні основи дослідження, поняття та зміст відеоігор, методи і особливості створення ігрових додатків, особливості жанрів стратегії і Tower Defense, завдяки чому було сформовано загальне розуміння предметної області і виявлено жанрові особливості майбутнього додатку. У другому розділі проведено вибір інструментарію розробки, тобто вибрано мову програмування, середовище розробки, та ігровий двигун, аналіз відомостей про які сприяв побудові загальної картини підходу до розробки додатку. У третьому розділі проведено проектування системи за допомогою діаграм та, власне, розробка інформаційної системи; висновків, списку використаних джерел та додатків. В результаті власний ігровий . власного програмний продукт «Castle Defense», який представляє собою колаборацію жанрів Tower Defense і стратегії. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 72 сторінок, 7 рисунків, 4 таблиці, 30 використаних джерел та 2 додатки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | Дворецька С. В. | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | Tower Defense | uk_UA |
dc.subject | відеогра | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.subject | Visual Studio | uk_UA |
dc.title | РОЗРОБКА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ НА БАЗІ КРОСПЛАТФОРМНОГО СЕРЕДОВИЩА UNITY 3D | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат 401 Черненко Олександр Юрійович.pdf | 333.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.