Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бубнова, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-08T08:59:21Z | - |
dc.date.available | 2021-07-08T08:59:21Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1976 | - |
dc.description | Бубнова Д. В. Ігровий застосунок з використанням доповненої реальності та face-tracking для соціальної мережі Іnstagram : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / Д. В. Бубнова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 16 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Бакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Об'єкт роботи – AR-застосунок. Предмет роботи – створення ігрового застосунку з використанням доповненої реальності та face-tracking. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є аналіз наявних засобів, їх порівняння, а також розробка застосунку з використанням віртуальної реальності. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі бакалаврської роботи наведено основні теоретичні дані щодо доповненої реальності, сфери застосування та корисності, актуальність технології. У другому розділі зроблено огляд існуючих додатків, виявлення основні тенденцій в розвитку технології доповненої реальності. Для подальшої роботи визначено, що буде використовувана AR технологія на базі маркерів, а також технологія face-tracking. Обрано середовище розробки – платформа SparkAR У третьому розділі описані методи для відстеження обличчя, розробка застосунку та виявлено з якими стикаються труднощами методи розпізнавання облич, коли зовнішній вигляд ознак значно змінюється, наприклад, закриті очі, очі в окулярах, відкритий рот чи вдягнена медична маска. У четвертому розділі наведено обчислення задачі методом аналізу ієрархій. Здійснено аналіз статистики декількох різних за характером ефектів, за яким можна навчитися більшому розумінню вподобанням людей, проведено тестування AR-застосунку, та показано детальну інструкцію користуванням ефектом для користувача. В результаті розроблено ігровий застосунок з використанням доповненої реальності та face-tracking для соціальної мережі Instagram. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 93 cторінки, 20 рисунків, 11 таблиць, 35 посилань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | Кондратенко Юрій Пантелійович | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | доповнена реальність | uk_UA |
dc.subject | маски | uk_UA |
dc.subject | контент доповненої реальності | uk_UA |
dc.subject | віртуальна гра | uk_UA |
dc.subject | SparkAR | uk_UA |
dc.subject | fase-tracking | uk_UA |
dc.title | Ігровий застосунок з використанням доповненої реальності та face-tracking для соціальної мережі Іnstagram | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат 402 Бубнова Дарія Володимирівна.pdf | 724.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.