Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1985
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овсянникова, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-08T12:41:26Z | - |
dc.date.available | 2021-07-08T12:41:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1985 | - |
dc.description | Овсянникова А. В. Створення візуальної гри новели з альтернативним вибором сценарію : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / А. В. Овсяннікова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Бакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Кваліфікаційна робота присвячена розробці та здійсненню програмної реалізації 2D гри в жанрі візуальна новела для діагностики психологічного стану дитини. Об’єкт дослідження – проведення комп’ютерної психодіагностики дітей середнього шкільного віку. Предмет дослідження – 2D ігри-новели під платформу Android з альтернативним вибором сценарію для психодіагностики дітей на основі впровадження проективних методик. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності психодіагностики дітей середнього шкільного віку шляхом розробки та впровадження комп’ютерної гри у жанрі візуальної новели з альтернативним вибором сценарію, інтегрованого з проективними методиками діагностики. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка дипломної роботи складається із вступу, чотирьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито теоретичні засади створення візуальної гри новели та досліджено можливості комп’ютерної психодіагностики дітей середнього шкільного віку за допомогою проективних методик, інтегрованих з альтернативним вибором сценарію в грі-новелі. У другому розділі обґрунтовано вибір інструментальних засобів розробки гри-новели. У третьому розділі описано розробку і здійснення програмної реалізації гри та досліджено якість програмної реалізації У четвертому розділі розкрито питання спеціальної частини з охорони праці. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | автореферат | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | Болюбаш Н.М. | uk_UA |
dc.subject | 2D гра-новела | uk_UA |
dc.subject | Android | uk_UA |
dc.subject | психодіагностика | uk_UA |
dc.title | Створення візуальної гри новели з альтернативним вибором сценарію | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат 402 Овсянникова Ангеліна Володимирівна.pdf | 563.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.