Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2328Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Под’ячев, А. Д. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-10-26T10:49:29Z | - |
| dc.date.available | 2022-10-26T10:49:29Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2328 | - |
| dc.description | Под’ячев А. Д. Інтелектуальна система моделювання поведінки персонажів в комп’ютерних іграх : магістерська дисертація на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» / А. Д. Под’ячев ; ЧНУ ім. Петра Могили. ‒ Миколаїв, 2022. – 80 с. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Актуальність даного дослідження полягає у необхідності створення більш непередбачуваного та людиноподібного ігрового штучного інтелекту. Це дозволить збільшити рівень поглиблення в гру, та підвищити якість ігрового процесу. Об’єктом поведінка персонажів в комп’ютерних іграх. Предметом дослідження є методи ігрового штучного інтелекту, та моделювання поведінки персонажів. Метою дослідження є покращення ігрового досвіду і підвищення якості фінального продукту, за рахунок підвищення рівня поглиблення в гру, та створення більш непередбачуваного та людиноподібного ігрового штучного інтелекту. В результаті виконання роботи було досліджено сучасні підходи до створення ігрового штучного інтелекту. Були досліджені та описані основні принципи та технології, що використовуються у ігровому ШІ, оцінена перспективність цієї галузі та проведено аналіз основних напрямків розвитку. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
| dc.subject | Кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
| dc.subject | магістерська робота | uk_UA |
| dc.subject | Гожий О. П. | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
| dc.subject | ігри | uk_UA |
| dc.subject | дерева поведінки | uk_UA |
| dc.subject | нечітка логіка | uk_UA |
| dc.title | Інтелектуальна система моделювання поведінки персонажів в комп’ютерних іграх | uk_UA |
| dc.title.alternative | магістерськa дисертацїя на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 124 «Системний аналіз» | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Enthalten in den Sammlungen: | Факультет комп'ютерних наук | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 601 Под`ячев Андрій Денисович.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.