груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛукіна, А. В.-
dc.date.accessioned2022-11-18T12:24:46Z-
dc.date.available2022-11-18T12:24:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2511-
dc.descriptionЛукіна А. В. Інтернет-магазин з SEO-оптимізацією контенту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / А. В. Лукіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 99 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена створенню сайту інтернет- магазину з продажу косметичних засобів всесвітньої франшизи G.Bar та аналізу просування вебсайту засобами SEO-оптимізації контенту. Метою даної роботи є створення інтернет-магазину та дослідження особливостей впровадження SEO-оптимізації сайту як одного з головних інструментів інтернет-маркетингу для збільшення продажу товарів через мережу Інтернет. Під час роботи було потрібно вирішити такі завдання: – проаналізувати та провести порівняння існуючих аналогів; – розробити дизайн та створити зовнішню оболонку сайту (front-end частина); – розробити функціональну частину (back-end); – наповнити готовий інтернет-магазин потрібними матеріалами; – провести маркетингове дослідження щодо SEO-оптимізації сайту в майбутньому. Об’єктом роботи є процес розробки та просування сайтів інтернет- магазинів. Предметом роботи виступає сайт інтернет-магазину з продажу косметичних засобів. У першому розділі роботи проведено аналіз аналогічних вебресурсів. На основі цього аналізу зроблено висновки щодо майбутнього контенту сайту та враховано переваги та недоліки аналогів. У другому розділі проведено дослідження теми SEO-оптимізації, моделювання та технічне проєктування сайту з врахуванням всіх проаналізованих переваг та недоліків, щоб зробити інтернет-магазин більш конкурентоспроможним та максимально зручним для клієнтів та адміністраторів. Третій розділ присвячений процесу проєктування інтернет-магазину за допомогою CMR системи WordPress.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectЖуравська І. М.uk_UA
dc.subjectрозробка сайтуuk_UA
dc.subjectвебресурсuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectWordPressuk_UA
dc.titleІнтернет-магазин з SEO - оптимізацією контентуuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лукіна Анастасія Вячеславівна 409.pdf7.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.