Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Парахненко, Р. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T08:56:48Z | - |
dc.date.available | 2022-11-21T08:56:48Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2516 | - |
dc.description | Парахненко Р. А. Мобільна гра-клікер на базі Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Р. А. Парахненко; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 80 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даний час ринок мобільних ігор не стоїть на місці і активно розвивається. Якщо ще пару років тому цей ринок наздоганяв, то в 2016 році він став найприбутковішим ринком у всій світовій ігровій індустрії, випередивши ігри для персональних комп’ютерів, Mac і консолей. Щомісяця в App Store і Google Play з’являються десятки тисяч нових ігор. Сьогодні більшість людей мають смартфон. Це досить доступно для покупки. Кожен має можливість грати в мобільні ігри. Смартфони завжди під рукою. Якщо подивитись навколо, то можна побачити, що люди грають у мобільні ігри скрізь: у чергах, у маршрутках, на роботі, у школах на перервах. Ігри – це чудова можливість скоротити час, а в сумісності з компактністю смартфона це сприяє популярності мобільної платформи. Одним з популярних жанрів є «клікер». Ігри цього жанру прості, вони не карають гравця, а підбадьорюють, навіть коли він не грає. Адже повертатися, коли на вас чекає винагорода, завжди приємніше. Клікери чудово скорочують час. Вони вже зайняли свою нішу на ринку мобільних ігор. Метою кваліфікаційної роботи метою роботи є розробка кликера на платформі Unity, монетизація гри шляхом додавання до неї реклами та внутрішньоігрових покупок, а також розміщення програми на ринку ігрового застосунка Android. Для досягнення поставленої мети у роботі необхідно вирішити наступні завдання: 1) Розглянути інструменти розробки програмного забезпечення для ігор для мобільних операційних систем; 2) Переглянути існуючі аналоги ігрового застосунку; 3) Розробити мобільний застосунок; 4) Реалізувати ігровий застосунок; 5) Протестувати ігровий застосунок. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес моделювання прикладної системи, який допоможе користувачеві отримувати задоволення від гри та приносити прибуток розробникам. Предмет кваліфікаційної роботи є технологія розробки мобільної гри-клікер на базі Unity. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | Горбань Г. В. | uk_UA |
dc.subject | гра - клікер | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | мобільна гра | uk_UA |
dc.title | Мобільна гра-клікер на базі Unity | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Парахненко 408 Диплом.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.