груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарахненко, Р. А.-
dc.date.accessioned2022-11-21T08:56:48Z-
dc.date.available2022-11-21T08:56:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2516-
dc.descriptionПарахненко Р. А. Мобільна гра-клікер на базі Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Р. А. Парахненко; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 80 с.uk_UA
dc.description.abstractВ даний час ринок мобільних ігор не стоїть на місці і активно розвивається. Якщо ще пару років тому цей ринок наздоганяв, то в 2016 році він став найприбутковішим ринком у всій світовій ігровій індустрії, випередивши ігри для персональних комп’ютерів, Mac і консолей. Щомісяця в App Store і Google Play з’являються десятки тисяч нових ігор. Сьогодні більшість людей мають смартфон. Це досить доступно для покупки. Кожен має можливість грати в мобільні ігри. Смартфони завжди під рукою. Якщо подивитись навколо, то можна побачити, що люди грають у мобільні ігри скрізь: у чергах, у маршрутках, на роботі, у школах на перервах. Ігри – це чудова можливість скоротити час, а в сумісності з компактністю смартфона це сприяє популярності мобільної платформи. Одним з популярних жанрів є «клікер». Ігри цього жанру прості, вони не карають гравця, а підбадьорюють, навіть коли він не грає. Адже повертатися, коли на вас чекає винагорода, завжди приємніше. Клікери чудово скорочують час. Вони вже зайняли свою нішу на ринку мобільних ігор. Метою кваліфікаційної роботи метою роботи є розробка кликера на платформі Unity, монетизація гри шляхом додавання до неї реклами та внутрішньоігрових покупок, а також розміщення програми на ринку ігрового застосунка Android. Для досягнення поставленої мети у роботі необхідно вирішити наступні завдання: 1) Розглянути інструменти розробки програмного забезпечення для ігор для мобільних операційних систем; 2) Переглянути існуючі аналоги ігрового застосунку; 3) Розробити мобільний застосунок; 4) Реалізувати ігровий застосунок; 5) Протестувати ігровий застосунок. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес моделювання прикладної системи, який допоможе користувачеві отримувати задоволення від гри та приносити прибуток розробникам. Предмет кваліфікаційної роботи є технологія розробки мобільної гри-клікер на базі Unity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectГорбань Г. В.uk_UA
dc.subjectгра - клікерuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectмобільна граuk_UA
dc.titleМобільна гра-клікер на базі Unityuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Парахненко 408 Диплом.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.