Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2520
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пустовіт, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T11:54:01Z | - |
dc.date.available | 2022-11-21T11:54:01Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2520 | - |
dc.description | Пустовіт В. В. Розробка ігрового за стосунку в жанрі головоломка : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. В. Пустовіт; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 88 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового застосунку в жанрі головоломка. Метою роботи є розвиток логічного мислення та підвищення швидкості інтелектуальної реакції гравців за рахунок розв’язку складних задач під час проходження гри. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт дослідження. У першому розділі описується огляд існуючих ігрових застосунків написаних у жанрі головоломка. Також, описується специфікація вимог до мобільного ігрового застосунку. У другому розділі описується моделювання мобільного ігрового застосунку: блок-схема алгоритму роботи, UML-діаграми мобільного застосунку. У третьому розділі описуються основні механіки та скрипти розробки ігрового застосунку у жанрі головоломка, проектуються ігрові рівні та інтерфейс. У четвертому розділі описується тестування та відображається робота мобільного ігрового застосунку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | бакалаврська робота | uk_UA |
dc.subject | Швед А. В. | uk_UA |
dc.subject | головоломка | uk_UA |
dc.subject | мобільний ігровий застосунок | uk_UA |
dc.subject | логічне мислення | uk_UA |
dc.title | Розробка ігрового застосунку в жанрі головоломка | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет ком'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КРБ_Пустовіт (1).pdf | 5.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.