груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКумпанський, О. О.-
dc.date.accessioned2023-02-27T13:53:56Z-
dc.date.available2023-02-27T13:53:56Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610-
dc.descriptionКумпанський О. О. Удосконалення тренерської діяльності у спорті вищих досягнень : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 017 «Фізична культура і спорт» / О.О. Кумпанський ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. –92 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі здійснено теоретичний та практичний аналіз, який показав, що удосконалення тренерської діяльності у спорті вищих досягнень розглядається як поетапне оволодіння базовими професійними складовими – індивідуально- особистісними, професійними та соціальними. Вона є інтегральною характеристикою особистості, що визначає систему її ціннісних, смислових та емоційних відносин, а також ступінь оволодіння компетенціями, необхідними для успішного здійснення своєї професійної діяльності у різних її проявах, самореалізації, самоствердження та саморозвитку тренера. Дослідження виявило, що удосконалення тренерської діяльності є професійно-особистісною якістю, яку необхідно формувати у процесі професіоналізації. Формування професійної позиції відбувається у процесі професійного самовизначення та у практичній діяльності. A theoretical and practical analysis was carried out in the master's thesis, which showed that the improvement of coaching activity in high-achievement sports is considered as a step-by-step mastery of basic professional components - individual- personal, professional and social. It is an integral characteristic of a person, which determines the system of his value, meaning and emotional relations, as well as the degree of mastery of the competencies necessary for the successful implementation of his professional activity in its various manifestations, self-realization, self-affirmation and self-development of the coach. The study revealed that improvement of coaching activity is a professional and personal quality that must be formed in the process of professionalization. The formation of a professional position takes place in the process of professional self- determination and in practical activities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра олімпійського та професійного спортуuk_UA
dc.subjectТупєєв Ю. В.uk_UA
dc.subjectпозиціяuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectпрофесійне ставленняuk_UA
dc.subjectпедагогічні методикиuk_UA
dc.subjectспортuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпедагогічна позиціяuk_UA
dc.subjectекспериментuk_UA
dc.subjectаналіз результатів роботиuk_UA
dc.subjectрезультатuk_UA
dc.subjectpositionuk_UA
dc.subjectprofessionalismuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectprofessional attitudeuk_UA
dc.subjectpedagogical methodsuk_UA
dc.subjectsportsuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectpedagogical positionuk_UA
dc.subjectexperimentuk_UA
dc.subjectanalysis of work resultsuk_UA
dc.subjectresultuk_UA
dc.titleУдосконалення тренерської діяльності у спорті вищих досягненьuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 017 «Фізична культура і спорт»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кумпанський О.О..pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.