Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вітько, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T14:06:02Z | - |
dc.date.available | 2023-03-03T14:06:02Z | - |
dc.date.issued | 2023-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641 | - |
dc.description | Вітько В. В. Арт-терапевтична робота з дітьми внутрішньо-переміщених осіб : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / В. В. Вітько ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 77 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню травмуючого впливу вимушеної міграції та причин, якими вони спровоковані на формування дитячої психіки; виявленню методів подолання негативних психічних явищ, одними з яких є арт-терапевтична робота. На підставі аналізу наукової літератури з’ясовано сутність поняття "арт-терапія", визначено її види та переваги. Розглянуто поняття внутрішньо переміщеної особи та основні проблеми даної категорії осіб; акцентовано, що значну кількість внутрішньо переміщених осіб становлять саме діти, які особливо гостро переживають дану стресову ситуацію; розглянуто основні соціально-психологічні проблеми дітей внутрішньо переміщених осіб; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність арт терапії у їх вирішенні. Результати формувального експерименту засвідчили, що більшість дітей внутрішньо переміщених осіб гостро переживає вимушене переміщення та потребує корекційної роботи. В даних цілях може бути ефективно застосована арт терапія. Запропоновано техніки такої роботи та сформульовано рекомендації. The thesis is devoted to the theoretical and experimental study of the of traumatic impact of forced migration and the reasons by which they are provoked on the formation of children's psyche; identifying methods of overcoming negative mental phenomena, one of which is art therapy work. Based on the analysis of scientific literature, the essence of the concept of "art therapy" was clarified, its types and advantages were determined. The concept of an internally displaced person and the main problems of this category of persons are considered; it is emphasized that a significant number of internally displaced persons are children, who are particularly acutely experiencing this stressful situation; the main socio-psychological problems of children of internally displaced persons are considered; the effectiveness of art therapy in solving them was theoretically substantiated and experimentally verified. The results of the formative experiment proved that the majority of children of internally displaced persons are acutely experiencing forced displacement and need corrective work. For these purposes, art therapy can be effectively applied. Techniques for such work are proposed and recommendations are formulated. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки | uk_UA |
dc.subject | Малиновська Н. Л. | uk_UA |
dc.subject | арт-терапія | uk_UA |
dc.subject | ізотерапія | uk_UA |
dc.subject | внутрішнє переміщення | uk_UA |
dc.subject | міграція | uk_UA |
dc.subject | соціальна допомога | uk_UA |
dc.subject | art therapy | uk_UA |
dc.subject | isotherapy | uk_UA |
dc.subject | internal displacement | uk_UA |
dc.subject | migration | uk_UA |
dc.subject | social assistance | uk_UA |
dc.title | Арт-терапевтична робота з дітьми внутрішньо-переміщених осіб | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вітько.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.