груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСай, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-03-03T14:28:00Z-
dc.date.available2023-03-03T14:28:00Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645-
dc.descriptionСай Д. В. Формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / Д. В. Сай ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 150 с.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти. На підставі аналізу наукової літератури з’ясовано сутність, зміст і значення деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників, визначено роль деонтологічної культури у професійній діяльності соціальних працівників. У роботі проаналізовано сучасний стан та особливості формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти, зміст яких передбачає: актуалізація завдань формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників (усвідомлення майбутніми соціальними працівниками сутності змісту та значення деонтологічної культури, усвідомлення власних моральних цінностей та принципів, розвиток мотивації до професійного самовдосконалення, оволодіння майбутніми соціальними працівниками способами морального самовдосконалення), інтеграція моделей прийняття етичних рішень у навчально-виховний процес (Соціальна робота з різними категоріями клієнтів, Інновації у соціальній роботі, Деонтологія соціальної роботи), забезпечення впровадження інноваційних методів навчально-виховної роботи (кейс-стаді, творчі завдання, ігри-симуляції, волонтерська діяльність). Результати формувального експерименту засвідчили, що теоретично обґрунтовані педагогічні умови формування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти позитивно впливають на рівень сформованості деонтологічної культури студентів. The thesis is devoted to the theoretical and experimental study of the problem of forming the deontological culture of future social workers in institutions of higher education. Based on the analysis of scientific literature, the essence, content and significance of the deontological culture of future social workers have been clarified, and the role of deontological culture in the professional activity of social workers has been determined. The work analyzes the current state and features of the formation of deontological culture of future social workers in institutions of higher education; theoretically justified and experimentally verified the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the deontological culture of future social workers in institutions of higher education. The pedagogical conditions include: actualization of the tasks of forming the deontological culture of future social workers (awareness by future social workers of the essence of the content and meaning of deontological culture, awareness of their own moral values and principles, development of motivation for professional self-improvement, mastering by future social workers methods of moral self-improvement), integration of ethical decision-making models into the educational process (Social work with different categories of clients, Innovations in social work, Deontology of social work), ensuring the implementation of educational innovative methods (case studies, creative tasks, simulation games, volunteering). The results of the formative experiment proved that theoretically grounded pedagogical conditions for the formation of the deontological culture of future social workers in institutions of higher education have a positive effect on the level of formation of the deontological culture of students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної роботи, управління і педагогікиuk_UA
dc.subjectМалиновська Н. Л.uk_UA
dc.subjectдеонтологічна культураuk_UA
dc.subjectморальні цінностіuk_UA
dc.subjectмоделі прийняття етичних рішеньuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectволонтерська діяльністьuk_UA
dc.subjectсоціальні працівникиuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectdeontological cultureuk_UA
dc.subjectmoral valuesuk_UA
dc.subjectethical decision-making modelsuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectvolunteeringuk_UA
dc.subjectsocial workersuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.titleФормування деонтологічної культури майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сай .pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.