Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2646
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаутіна, АА. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T14:31:39Z | - |
dc.date.available | 2023-03-03T14:31:39Z | - |
dc.date.issued | 2023-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2646 | - |
dc.description | Шаутіна А. М. Лялькотерапія у роботі з дітьми, що пережили травмуючі події : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / А. М. Шаутіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 108 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та прикладних аспектів лялькотерапії у роботі з дітьми, що пережили травмуючі події. В результаті проведеного теоретико-практичного аналізу розкрита сутність лялькотерапії, її основні види, охарактеризовані особливості використання лялькотерапії у роботі з дітьми, які пережили травмуючи події. На основі констатувального експериментального дослідження розроблені рекомендації щодо підвищення ефективності лялькотерапії у роботі з дітьми, які пережили травмуючи події (на прикладі Хібукі-терапії). Shautina A.M. Puppet therapy in working with children who have experienced traumatic events. - Manuscript. Master's thesis for obtaining an academic master's degree in the specialty - 231 Social work. – Petro Mohyla Black Sea National University, Mykolaiv, 2023. The master's thesis is devoted to the study of theoretical, methodical and applied aspects of puppet therapy in working with children who have experienced traumatic events. As a result of the analysis, the essence of puppet therapy, it’s main types, and the characteristics of the use of puppet therapy in working with children who have experienced traumatic events were characterized. On the basis of experimental research, recommendations have been developed to increase the effectiveness of puppet therapy in working with children who have experienced traumatic events (using Hibuki-therapy as an example). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки | uk_UA |
dc.subject | Файчук О. Л. | uk_UA |
dc.subject | лялькотерапія | uk_UA |
dc.subject | діти, що пережили травмуючі події | uk_UA |
dc.subject | Хібукі-терапія | uk_UA |
dc.subject | puppet therapy | uk_UA |
dc.subject | children who have experienced traumatic events | uk_UA |
dc.subject | Hibuki-therapy | uk_UA |
dc.title | Лялькотерапія у роботі з дітьми, що пережили травмуючі події | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шаутіна .pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.