Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Афанасьєва, Л. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T07:31:01Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T07:31:01Z | - |
dc.date.issued | 2022-12 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807 | - |
dc.description | Афанасьєва Л. І. Правовий статус та гарантії захисту викривачів корупції в законодавстві України : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Л. І. Афанасьєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В магістерській роботі здійснено комплексне наукове дослідження сучасних законодавчих гарантій захисту викривачів в законодавстві України. Опрацьовано міжнародний досвід у сфері захисту викривачів, а також з метою підвищення рівня захисту викривачів корупції, надані пропозиції щодо змін до чинного антикорупційного законодавства. Окреслено, що вкрай небезпечним чинником, який різко ускладнює ефективність розслідування корупційних злочинів є не тільки нечітке розмежування підслідності між ДБР та НАБУ, а і їх різне підпорядкування. Також раніше в законодавстві розмежування підслідності здійснювалося відповідно до статей КК України, то тепер воно буде пов’язано винятково з окремими елементами складу злочину, наприклад,предметом або суб’єктом діяння. Зроблено висновок, що в антикорупційному законодавстві мають бути не тільки законодавчо закріплені заборони, але і такі заходи, які повинні упереджувати корупцію, спрямовані на локалізацію та ліквідацію самих причин корупції. Зазначено що станом на сьогодні антикорупційні комунікації не охоплюють всі категорії нашого суспільства, тому цільовою аудиторією в контексті антикорупційних комунікацій є експерти та частина аудиторії, яка має активну громадську позицію. Разом з тим необхідно удосконалити законодавство з питань забезпечення права доступу до публічної інформації та розпочати процес створення державного органу контролю за дотриманням вимог законодавства щодо доступу до публічної інформації. У підсумку зроблено висновок, що прийняття окремого Закону України «Про захист викривачів корупції» дозволить вдосконалити механізм державного захисту викривачів, шляхом: визначення єдиного поняття «викривач» та «прирівняні особи», запровадження дієвого механізму правового захисту викривачів корупції адвокатами центрів з надання безоплатної правової допомоги, віднесення інформації про викривача до конфіденційної, розширення переліку осіб, які можуть порушити права викривачів, введення адміністративної та кримінальної відповідальності за застосування негативних заходів впливу до викривача та прирівняної особи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра публічного управління та адміністрування | uk_UA |
dc.subject | Тимофєєв С. П. | uk_UA |
dc.subject | викривач | uk_UA |
dc.subject | запобігання корупції | uk_UA |
dc.subject | захист викривачів | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | гарантії захисту викривачів | uk_UA |
dc.title | Правовий статус та гарантії захисту викривачів корупції в законодавстві України | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Афанасьєва.pdf | 723.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.