груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва, Л. І.uk_UA
dc.date.accessioned2023-04-27T07:31:01Z-
dc.date.available2023-04-27T07:31:01Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807-
dc.descriptionАфанасьєва Л. І. Правовий статус та гарантії захисту викривачів корупції в законодавстві України : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Л. І. Афанасьєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 86 с.uk_UA
dc.description.abstractВ магістерській роботі здійснено комплексне наукове дослідження сучасних законодавчих гарантій захисту викривачів в законодавстві України. Опрацьовано міжнародний досвід у сфері захисту викривачів, а також з метою підвищення рівня захисту викривачів корупції, надані пропозиції щодо змін до чинного антикорупційного законодавства. Окреслено, що вкрай небезпечним чинником, який різко ускладнює ефективність розслідування корупційних злочинів є не тільки нечітке розмежування підслідності між ДБР та НАБУ, а і їх різне підпорядкування. Також раніше в законодавстві розмежування підслідності здійснювалося відповідно до статей КК України, то тепер воно буде пов’язано винятково з окремими елементами складу злочину, наприклад,предметом або суб’єктом діяння. Зроблено висновок, що в антикорупційному законодавстві мають бути не тільки законодавчо закріплені заборони, але і такі заходи, які повинні упереджувати корупцію, спрямовані на локалізацію та ліквідацію самих причин корупції. Зазначено що станом на сьогодні антикорупційні комунікації не охоплюють всі категорії нашого суспільства, тому цільовою аудиторією в контексті антикорупційних комунікацій є експерти та частина аудиторії, яка має активну громадську позицію. Разом з тим необхідно удосконалити законодавство з питань забезпечення права доступу до публічної інформації та розпочати процес створення державного органу контролю за дотриманням вимог законодавства щодо доступу до публічної інформації. У підсумку зроблено висновок, що прийняття окремого Закону України «Про захист викривачів корупції» дозволить вдосконалити механізм державного захисту викривачів, шляхом: визначення єдиного поняття «викривач» та «прирівняні особи», запровадження дієвого механізму правового захисту викривачів корупції адвокатами центрів з надання безоплатної правової допомоги, віднесення інформації про викривача до конфіденційної, розширення переліку осіб, які можуть порушити права викривачів, введення адміністративної та кримінальної відповідальності за застосування негативних заходів впливу до викривача та прирівняної особи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectТимофєєв С. П.uk_UA
dc.subjectвикривачuk_UA
dc.subjectзапобігання корупціїuk_UA
dc.subjectзахист викривачівuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectгарантії захисту викривачівuk_UA
dc.titleПравовий статус та гарантії захисту викривачів корупції в законодавстві Україниuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєва.pdf723.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.