груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарук, А. Р.uk_UA
dc.date.accessioned2023-04-27T08:39:33Z-
dc.date.available2023-04-27T08:39:33Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2816-
dc.descriptionГончарук А. Р. Комунікації в системі публічної служби: сутність, види, функції : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / А. Р. Гончарук ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 92 с.uk_UA
dc.description.abstractВ дослідженні розглянуто професійну комунікацію на публічній службі як складний соціокультурний парадокс, тобто явище, у якому можна виявити компоненти системи найважливіших глибинних взаємозв'язків людини – професіонала із суспільством та культурою. Така комунікація зумовлена соціальним та культурним контекстами: різноманітними та одноманітними, односпрямованими та різноспрямованими діючими в суспільстві силами, соціальними та культурними цінностями та підвалинами, системою смислів, що об'єднує покоління тощо. Сконцентровано основну увагу на специфіці та різновидах професійної комунікації на публічній службі в Україні. Зазначено, що комунікація – складне поняття, предмет розгляду різних наук. З позицій психології, це «смисловий аспект соціальної взаємодії», індивідуальні та групові дії, орієнтовані на «смислове їх сприйняття іншими людьми». Визначення терміна відображає міжлюдську складову соціальної життя людей, специфіку їхнього спільного життя, обумовлену різними формами спілкування лише на рівні передачі та її сприйняття. Комунікація з погляду сучасної науки – важливий процес, вербалізуючий різні форми соціальної взаємодії, що переводить їх на мовний рівень. Розгляд професійної комунікації на публічній службі як соціокультурний феномен дозволяє проаналізувати можливості підвищення організаційної та корпоративної культури урядових установ. А вивчення та впровадження прийомів закордонного досвіду дозволять досягти підвищення зацікавленості в роботі, підтримати почуття відданості своєї професії, допомогти обміну досвідом, сприяти поліпшенню іміджу та підвищенню відкритості процесів державної роботи. The research examines professional communication in the public service as a complex sociocultural paradox, that is, a phenomenon in which the components of the system of the most important deep relationships of a person – a professional with society and culture can be identified. Such communication is determined by social and cultural contexts: diverse and uniform, unidirectional and multidirectional forces acting in society, social and cultural values and foundations, a system of meanings that unites generations, etc. The main focus is on the specifics and varieties of professional communication in the public service in Ukraine. It is noted that communication is a complex concept, the subject of consideration of various sciences. From the point of view of psychology, this is the "meaningful aspect of social interaction", individual and group actions, focused on the "meaningful perception of them by other people." The definition of the term reflects the interpersonal component of people's social life, the specificity of their common life, due to various forms of communication only at the level of transmission and its perception. From the point of view of modern science, communication is an important process that verbalizes various forms of social interaction, translating them to the language level. Considering professional communication in the public service as a socio-cultural phenomenon allows us to analyze the possibilities of improving the organizational and corporate culture of government institutions. And the study and implementation of methods of foreign experience will make it possible to achieve an increase in interest in work, support a sense of dedication to one's profession, help the exchange of experience, contribute to improving the image and increasing the openness of government work processes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectАндріяш В. І.uk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectзовнішня та внутрішня комунікаціяuk_UA
dc.subjectформальна та неформальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаційні каналиuk_UA
dc.subjectкомунікаційні бар’єриuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectexternal and internal communicationuk_UA
dc.subjectformal and informal communicationuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectcommunication barriersuk_UA
dc.titleКомунікації в системі публічної служби: сутність, види, функціїuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончарук.pdf373.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.