груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснобаєв, Д. О.-
dc.date.accessioned2023-04-27T13:14:26Z-
dc.date.available2023-04-27T13:14:26Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842-
dc.descriptionКраснобаєв Д. О. Управління конфліктами та стресами в державних установах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Д. О. Краснобаєв ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 94 с.uk_UA
dc.description.abstractВ дослідженні наголошено, що сучасне явище «конфлікту» має складну соціальну і психологічну основу, що призводить до високої ймовірності виникнення вказаного явища під час функціонування державних установ, при цьому виникаючи не лише між окремо взятими співробітниками, а й між людиною та колективом, колективом та групою осіб, між різними підрозділами тощо. Встановлено, що передумовою виникнення конфлікту та стресу в державних установах можуть бути відмінності точок зору людей, особиста неприязнь, упередження та стереотипи тощо, тому навіть у малих групах людей, які можуть працювати спільно вже багато років, можливе виникнення конфліктів, і уникнути подібних ситуацій у міжособистісних взаємовідносинах практично неможливо. Наголошено, що не варто забувати про те, що найчастіше конфлікти та стреси стають несподіванкою для однієї зі сторін, але конфлікти ніколи не виникають з ні від куди, і мають під собою надійний фундамент зі списку причин. Проте, виникнення конфлікту, часом, допомагає у вирішенні не вирішуваних раніше проблем, але перебіг будь-якого з конфліктів має відбуватися під керівництвом спеціально навчених людей, які займаються управлінням персоналом, оскільки, якщо пустити конфлікт на самоплив можуть статися дуже непередбачувані та неприємні ситуації як для самих учасників конфлікту, так і установи загалом. Доведено, що в даний час все частіше стикаємося з ймовірністю виникнення конфлікту, оскільки життя сучасної людини стало швидшим, а міжособистісних комунікацій побільшало, а саме комунікування полегшало. З точки зору посадових обов'язків, посада керівника є однією з найстресовіших посад, оскільки така діяльність тісно взаємопов'язана з постійною наявністю тригерів або факторів виникнення стресових та конфліктних ситуацій, до цього додається висока відповідальність, яку несе керівник, саме тому, для ведення стабільної, ефективної та продуктивної управлінської діяльності необхідна наявність та розвиток емоційної стійкості, а також жорсткості та внутрішнього стрижня. Таким чином, конфлікти та стрес не можуть існувати порізно, оскільки стресові ситуації можуть породжуватися різними конфліктами, через які може розвинутися занепокоєння, висока плинність кадрового складу, небажання виходу на роботу, і що найзгубніше для установи – тенденцією зниження ефективності й результативності виконавчого персоналу організації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectМалікіна О. А.uk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectстресова ситуаціяuk_UA
dc.subjectконфліктна ситуаціяuk_UA
dc.subjectдержавна установаuk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.titleУправління конфліктами та стресами в державних установахuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Краснобаєв.pdf395.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.