груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебанова, О. І.-
dc.date.accessioned2023-04-28T09:19:38Z-
dc.date.available2023-04-28T09:19:38Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2863-
dc.descriptionЧебанова О. І. Формування позитивного іміджу публічних службовців Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / О. І. Чебанова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 83 с.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено iснуючі теоретичні пiдходи до визначення поняття «iмiдж», «публічна служба», «імідж публічної служби» у державному управлінні. Результати дослідження полягають в розвитку теоретичних та практичних складових іміджу публічних службовців та його ролі в процесах формування ефективного державного управління, їх іміджу та ролі у формуванні публічної політики. Початковим моментом формування iмiджу публічного службовця є розуміння держави. Одним з основних критерiїв формування позитивного iмiджу службовця є узгодженiсть цiлей його дiяльностi з iнтересами громадян. Позитивний імідж публічних службовців – це результат складної, добре виваженої діяльності, спрямованої на створення, підтримання та посилення позитивної громадської думки. У дослідницькій роботі визначено чинники, які впливають на формування позитивного іміджу публічних службовців та його основні складові компоненти. З’ясовано, що фактори, які впливають на формування іміджу державної влади: забезпечення результативностi дiяльностi влади в iнтересах громадян; органiзацiйна культура; прозорiсть дiй та вiдкритiсть влади до дiалогу з громадянами; ефективна i об’єктивна кадрова полiтика в органах державної служби, як складова механiзму формування iмiджу; пiдконтрольнiсть дiяльностi державних службовцiв та висвiтлення її у засобах масової iнформацiї. Ефективний iмiдж публiчного службовця проявляється у високому рейтингу популярностi його носiя, та в можливостях впливу на громадську думку, в можливостях активного формування політичної дiяльностi держави i суспiльства в цiлому. Для формування позитивного iмiджу одним iз основних завдань державних органiв є створення професiйної служби, в якiй кожний публiчний службовець повинен: бути професiоналом своєї справи, вiдповiдально ставитись за доручену справу, добросовiсно виконувати свою роботу, чiтко дотримуватись законностi, морально-етичних норм поведiнки, як по вiдношенню до своїх колег, так i до суспiльства. Iмiдж державного службовця залежать вiд типу, характеру, образу державних службовцiв, з якими громадяни постiйно стикаються у своєму повсякденному життi, вiд їх бажання, можливостi та форми комунiкацiй з населенням, вiд того, наскiльки успiшно виконує державний службовець свої професiйнi обов’язки, а також його особистих якостей. Розглянуто та проаналізовано теоретичні аспекти таких факторів, як впливу засобів масової інформації, комунікативної культури, професiйної компетентності та дотримання етичних норм на імідж публічних службовців. Доведено, що важливим фактором для створення позитивного iмiджу службовця є оточення. Якщо поруч з публiчним службовцем будуть перебувати гiднi особистостi, яких пiдтримує суспiльство, то позитивне ставлення населення до них буде переноситися i на самого службовця. Важливу роль у формуваннi позитивного iмiджу публiчного службовця вiдiграють засоби масової iнформацiї, якi дозволяють встановити не тiльки взаємозв’язок мiж суспiльством i публiчним службовцем, але i певною мiрою вплинути на ефективнiсть їхньої дiяльностi. Вплив засобiв масової iнформацiї на формування iмiджу публiчних службовцiв забезпечує високий i сталий рiвень довiри суспiльства. Засоби масової iнформацiї є посередником мiж публiчними службовцями та населенням, вони мають велику довiру населення та фактично через свої iнформацiйнi повiдомлення змушують публiчних службовцiв реагувати на свою поведiнку, на манеру одягатися, культуру мовлення та iншi важливi аспекти. Висвітлення особливостей діяльності, труднощі поставлених завдань, об’єктивно досягнутих успіхів формують реалістичний, змістовний образ публічних службовців, зміцнюють їх авторитет, підвищують довіру до влади і держави. Формування позитивного іміджу публічних службовців завжди актуальне для усієї системи державного управління. The existing theoretical approaches to the definition of the concept of "image", "public service", "image of public service" in public administration have been studied. The results of the research consist in the development of theoretical and practical components of the image of public servants and their role in the processes of forming effective public administration, their image and role in the formation of public policy. The starting point in the formation of the image of a public servant is the understanding of the state. One of the main criteria for the formation of a positive image of an employee is the consistency of the goals of his activity with the interests of citizens. The positive image of public officials is the result of complex, well-considered activities aimed at creating, maintaining and strengthening positive public opinion. The research paper identifies the factors that influence the formation of a positive image of public servants and its main components. It was found that the factors that influence the formation of the image of the state government are: ensuring the effectiveness of the government's activities in the interests of citizens; organizational culture; transparency of actions and openness of the government to dialogue with citizens; effective and objective personnel policy in public service bodies, as a component of the image formation mechanism; monitoring of the activities of civil servants and their coverage in the mass media. The effective image of a public servant is manifested in the high popularity rating of its bearer, and in the possibilities of influencing public opinion, in the possibilities of active formation of the political activity of the state and society as a whole. In order to form a positive image, one of the main tasks of state bodies is to create a professional service in which each public servant must: be a professional in his field, take responsibility for the task assigned to him, perform his work in good faith, clearly observe the law, moral and ethical norms of behavior, as per attitude towards colleagues and society. The image of a civil servant depends on the type, character, and image of civil servants that citizens constantly encounter in their everyday lives, on their desire, opportunities and forms of communication with the population, on how successfully the civil servant performs his professional duties, as well as his personal qualities. The theoretical aspects of such factors as the influence of mass media, communicative culture, professional competence and compliance with ethical norms on the image of public servants are considered and analyzed. It has been proven that an important factor for creating a positive image of an employee is the environment. If the public servant is surrounded by worthy individuals who are supported by society, then the positive attitude of the population towards them will be transferred to the public servant himself. An important role in the formation of a positive image of a public servant is played by mass media, which allow not only to establish a relationship between society and a public servant, but also to a certain extent to influence the effectiveness of their activities. The influence of the mass media on the formation of the image of public servants ensures a high and stable level of public trust. The mass media mediate between public officials and the population, they have great public trust and, in fact, through their information messages, force public officials to respond to their behavior, manner of dressing, speech culture and other important aspects. Highlighting the specifics of the activity, the difficulties of the assigned tasks, and objectively achieved successes form a realistic, meaningful image of public servants, strengthen their authority, and increase trust in the government and the state. The formation of a positive image of public servants is always relevant for the entire state administration system.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectТимофєєв С. П.uk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectімідж публічного службовцяuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectетика публічної службиuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectimage of a public servantuk_UA
dc.subjectmass mediauk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectprofessionalismuk_UA
dc.subjectethics of public serviceuk_UA
dc.subjectpositive imageuk_UA
dc.titleФормування позитивного іміджу публічних службовців Україніuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чебанова.pdf386.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.