груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепелєва, М. О.-
dc.date.accessioned2023-04-28T09:32:50Z-
dc.date.available2023-04-28T09:32:50Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2867-
dc.descriptionШепелєва М. О. Комунікативні технології в публічному управлінні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / М. О. Шепелєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 81 с.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність та особливості комунікативних технологій в публічному управлінні. Комунікація є однією з ключових складових у роботі установ культури, проникаючи у всі напрямки цієї роботи. У зв'язку з цим виникла необхідність у вивченні та систематизації процесів комунікації, структури комунікації та її особливостей у сфері публічного управління Охарактеризовано комунікативні технології в умовах трансформаційних змін сфери публічного управління. Вказаний процес призвів до суттєвих змін у всіх соціально значущих сферах життя суспільства, особливо в публічній сфері. Важливу роль у сфері комунікативних технологій відіграли Інтернет-технології, оскільки їхня поява зумовила швидкі та суттєві зміни в галузі засобів масової інформації та комунікації, які стали інтерактивними, динамічними та доступними. Усі ці процеси дозволили серед іншого досягти якісних змін у підвищенні ефективності праці, а також виробництві товарів та послуг. Проаналізовано особливості використання комунікативних технологій у зв’язках з громадськістю публічної сфери. Комунікативні технології взагалі та зв’язки з громадськістю зокрема в органах публічного управління стають невід'ємною частиною комплексу корпоративних комунікацій, вони починають відігравати важливу роль не тільки у зміцненні позитивного іміджу своїх організацій та установ, а й у формуванні громадської думки, надаючи оперативну та об'єктивну інформацію про найважливіші події та сприяючи вирішенню актуальних соціально-політичних та соціально-економічних завдань. Окреслено шляхи використання комунікативних технологій за умов інформаційної боротьби в публічній сфері. Поєднуючи інформаційні та комунікаційні технології, проектуючи їх на управлінську практику варто констатувати, що основним завданням, котре стоїть перед їхнім впровадженням – є адаптація сучасної людини до життя в інформаційному суспільстві. The essence and features of communication technologies in public administration are revealed. Communication is one of the key components in the work of cultural institutions, penetrating into all directions of this work. In this connection, there was a need to study and systematize communication processes, the structure of communication and its features in the field of public administration Communication technologies in the conditions of transformational changes in the field of public administration are characterized. This process led to significant changes in all socially significant spheres of society, especially in the public sphere. An important role in the field of communication technologies was played by Internet technologies, because their appearance led to rapid and significant changes in the field of mass information and communication, which became interactive, dynamic and accessible. All these processes allowed, among other things, to achieve qualitative changes in increasing labor efficiency, as well as the production of goods and services. The peculiarities of the use of communication technologies in relations with the public in the public sphere are analyzed. Communication technologies in general and relations with the public in particular in public administration bodies are becoming an integral part of the complex of corporate communications, they are beginning to play an important role not only in strengthening the positive image of their organizations and institutions, but also in shaping public opinion, providing operational and objective information about the most important events and contributing to the solution of current socio-political and socio-economic tasks. The ways of using communication technologies under the conditions of information struggle in the public sphere are outlined. Combining information and communication technologies, projecting them into management practice, it is worth stating that the main task facing their implementation is the adaptation of a modern person to life in an information society.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра публічного управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectАндріяш В. І.uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectкомунікативний процесuk_UA
dc.subjectкомунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectcommunicative processuk_UA
dc.subjectcommunicative technologiesuk_UA
dc.titleКомунікативні технології в публічному управлінніuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шепелєва.pdf371.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.