Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2894
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валітов, К. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T12:02:24Z | - |
dc.date.available | 2023-07-05T12:02:24Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2894 | - |
dc.description | Валітов К. Б. Мобільна гра в жанрі Action на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / К. Б. Валітов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 51 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розробка якісного інтерактивного продукту на рушії Unity надзвичайно важливою для бізнесу, що працює в галузі розробки ігор. Розуміння особливостей цього жанру та використання можливостей рушія Unity для реалізації інноваційних ідей є ключовим фактором успіху на ринку мобільних ігор. Мета: є популяризація ігрового жанру Action на мобільних телефонах, шляхом розробки мобільної гри на рушії Unity. Об'єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки ігор на рушії Unity. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментарій розробки гри в жанрі Action на рушії Unity. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: Дослідити особливостей жанру Action та провести аналіз сучасних мобільних ігор цього жанру; Проаналізувати можливості рушія Unity для розробки мобільних ігор та використання його функцій для реалізації особливостей гри в жанрі Action; Спроєкутвати гру в жанрі Action; Розробка дизайну гри, включаючи геймплей, рівні, персонажів та ефекти; Реалізація гри на рушії Unity та тестування її функцій та ефективності. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавру складається з вступу, трьох розділів та додатків. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт дослідження. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих аналогів. Визначається основна особливість ігор, завдяки чому було сформовано загальне розуміння предметної області. У другому розділі описується процес розробки та вибір мови програмування, середовище розробки, ігровий двигун. Розробка UML-діаграм та опис інтерфейсів. У третьому розділі демонструється проведена робота з кодування та тестування, крім того описується розробка ігрового меню та налаштувань для зручного використання. У висновках проводиться аналіз роботи та отриманих результатів. Кваліфікаційна робота бакалавра викладена на 51 сторінку, вона містить 4 розділи, 19 ілюстрацій, 7 таблиці, 16 джерел в переліку посилань. Developing a quality interactive product powered by Unity is extremely important for a game development business. Understanding the specifics of this genre and using the capabilities of the Unity engine to implement innovative ideas is a key success factor in the mobile game market. The goal is to popularize the Action game genre on mobile phones by developing a mobile game on the Unity engine. The object of the qualification work is the process of game development on the Unity engine. The subject of the qualification work is the toolkit for game development in the Action genre on the Unity engine. To achieve this goal, the following tasks must be solved:Investigate the features of the Action genre and conduct an analysis of modern mobile games of this genre; Analyze the capabilities of the Unity engine for developing mobile games and use its functions to implement features of the game in the Action genre; Develop a game in the Action genre; Game design development, including gameplay, levels, characters and effects; Implementation of the game on the Unity engine and testing of its functions and effectiveness. The explanatory note of the bachelor's thesis consists of an introduction, three sections and appendices. The introduction determines the relevance of the topic, which is taken as the goal and a brief overview of the task, the subject of research and the object of research. The first section describes the analytical part, that is, a review of existing analogues. The main feature of games is determined, thanks to which a general understanding of the subject area was formed. The second chapter describes the development process and choice of programming language, development environment, game engine. Development of UML diagrams and description of interfaces. The third chapter shows the coding and testing work done, and also describes the development of the game menu and settings for easy use. In the conclusions, an analysis of the work and the obtained results is carried out. The bachelor's qualification work is laid out on 58 page, it contains 4 sections, 19 illustrations, 7 tables, 16 sources in the list of references. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інженерії програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | Кандиба І. О. | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | action | uk_UA |
dc.subject | мобільна гра | uk_UA |
dc.subject | mobile game | uk_UA |
dc.title | Мобільна гра в жанрі Action на рушії Unity | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Валітов КРБ.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.