груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасілова, А. А.-
dc.date.accessioned2023-08-14T10:23:20Z-
dc.date.available2023-08-14T10:23:20Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3013-
dc.descriptionКасілова А. А. Роль етичних норм у діяльності центрів надання адміністративних послуг : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / А. А. Касілова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 77 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних положень і практичних рекомендацій, щодо етичних норм усіх суб’єктів взаємовідносин у процесі діяльності ЦНАП та визначення напрямів удосконалення цього процесу. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень розробки теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів бакалаврської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. На початку роботи розкрито теоретико-методологічні засади дослідження етичних норм. Зокрема, охарактеризовано наукові дослідження в сфері регулювання етики та етичних норм. Проаналізовано етичні норми у науковому апараті публічного управління, та етичні засади в системі публічної служби. Основна частина дослідження присвячена аналізу діяльності центрів надання адміністративних послуг як основних суб’єктів надання послуг. Розкрито місце етичних норм в системі показників ефективності діяльності центрів надання адміністративних послуг Проаналізовано механізм врегулювання діяльності службовців – надавачів адміністративних послуг. Наприкінці роботи представлено шляхи удосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг: етичні аспекти. Розкрито сутність запровадження клієнтоорієнтованого підходу в діяльності центрів надання адміністративних послуг. Показано вплив людського фактора на діяльність центрів надання адміністративних послуг. Визначено роль етичних кодексів та регулювання етичних норм в діяльності органів публічного управління: закордонний досвідuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра місцевого самоврядування та регіонального розвиткуuk_UA
dc.subjectШтирьов О. М.uk_UA
dc.subjectпублічна комунікаціяuk_UA
dc.subjectоргани владиuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectгромадськістьuk_UA
dc.titleРоль етичних норм у діяльності центрів надання адміністративних послугuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота_Касілова.pdf634.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.