груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалогланов, І. Р.-
dc.date.accessioned2023-08-16T11:46:55Z-
dc.date.available2023-08-16T11:46:55Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3037-
dc.descriptionБалогланов І. Р. Формування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістю : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія» / І. Р. Балогланов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 76 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є вивчення процесу формування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістю. Дослідження спрямоване на розкриття стратегій, методів та інструментів, які використовуються для побудови позитивного іміджу вищого навчального закладу та залучення до нього студентів, викладачів та інших зацікавлених сторін. Об’єктом дослідження є заклад вищої освіти, який може бути університетом, коледжем, академією чи іншим навчальним закладом, що надає вищу освіту. Предметом дослідження є формування іміджу цього закладу вищої освіти. Формування іміджу означає створення, розвиток та підтримку сприятливого враження про заклад серед цільової аудиторії, що включає студентів, викладачів, потенційних студентів, роботодавців та інших зацікавлених сторін. Дослідження спрямоване на вивчення стратегій та інструментів зв'язків з громадськістю, які використовуються для підтримки та покращення іміджу закладу вищої освіти. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади іміджування закладу вищої освіти засобами зв‘язків з громадкістю. У другому розділі досліджено здійснення іміджування закладу вищої освіти. У третьому розділі розглянуті практичні приклади іміджування закладів вищої освіти. У висновках підбиті підсумки дослідження, сформульовано низку положень, що мають теоретичне і практичне значення для подальшого вивчення. The purpose of the study is to examine the process of forming the image of a higher education institution by means of public relations. The research is aimed at revealing the strategies, methods and tools used to build a positive image of a higher education institution and attract students, teachers and other stakeholders. The object of the study is a higher education institution, which can be a university, college, academy or other educational institution that provides higher education. The subject of the study is the formation of the image of this higher education institution. Image building means creating, developing, and maintaining a favorable impression of an institution among its target audience, which includes students, faculty, potential students, employers, and other stakeholders. The research aims to study the public relations strategies and tools used to maintain and improve the image of a higher education institution. The first section discusses the theoretical and methodological foundations of the image of a higher education institution by means of public relations. The second section examines the implementation of the image of a higher education institution. The third section examines practical examples of higher education institutions' image. The conclusions summarize the results of the study, formulate a number of provisions of theoretical and practical importance for further study.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра соціології та політологіїuk_UA
dc.subjectФесенко А. М.uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectіміджуванная закладуuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectгромадкістьuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectimage of the institutionuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectpublicuk_UA
dc.subjectmeansuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.titleФормування іміджу закладу вищої освіти засобами зв'язків з громадськістюuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Балогланов.pdf597.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.