груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСомар, А. І.-
dc.date.accessioned2023-08-25T13:14:27Z-
dc.date.available2023-08-25T13:14:27Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3083-
dc.descriptionСомар А. І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / А. І. Сомар ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 83 с.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було розглянуто теоретичні основ управління маркетинговою діяльністю підприємства, а саме сутність процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства: поняття, підходи та принципи, також охарактеризовано підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів на підприємстві За основу написання роботи було взято підприємство ТОВ «Яготинський. Були використано загальнонаукові та емпіричні методи, а саме: системний підхід, аналіз та синтез, економіко-статистичні методи; методи індукції та дедукції. Ці методи допомогли провести аналіз ефективності системи управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Яготинський маслозавод». Було надано характеристику економічної та маркетингової діяльності підприємства, зроблено аналіз фінансового стану та проведено маркетинговий аналіз конкурентів підприємства. Вході проведення аналізу було розроблено рекомендації щодо напрямків вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю. Вивчивши маркетингові можливості підприємства і розробку маркетингової програми розвитку було сформовано пропозиції щодо розробки бренду продукції ТДВ «Яготинський маслозавод» Значення одержаних результатів полягає в розкритті та рекомендаціях щодо вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. The qualification work examined the theoretical foundations of managing the marketing activities of the enterprise, namely the essence of the process of managing the marketing activities of the enterprise: concepts, approaches and principles, also characterized approaches to assessing the effectiveness of marketing activities at the enterprise The basis for writing the work was taken the enterprise LLC "Yagotynsky. General scientific and empirical methods were used, namely: systematic approach, analysis and synthesis, economic and statistical methods; methods of induction and deduction. These methods helped to analyze the effectiveness of the marketing management system of Yagotynsky Butter Plant LLC. The article describes the economic and marketing activities of the enterprise, analyzes its financial condition and conducts a marketing analysis of the enterprise's competitors. In the course of the analysis, recommendations were developed on ways to improve the marketing management system. Having studied the marketing capabilities of the enterprise and the development of a marketing development program, proposals for the development of a product brand of "Yagotynsky Butter Plant" ALC were formed. The significance of the results obtained is to disclose and recommend recommendations for improving the system of management of marketing activities of the enterprise.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectДранус Л. С.uk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectcompetitorsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Сомар.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.