груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТригуба, В. В.-
dc.date.accessioned2023-09-12T11:48:54Z-
dc.date.available2023-09-12T11:48:54Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3112-
dc.descriptionТригуба В. В. Вплив агресивної поведінки підлітків на міжособистісні спілкування у шкільному колективі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / В. В. Тригуба ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 106с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота полягає в теоретичному обґрунтуванні та емпіричному дослідженні особливостей впливу агресивної поведінки підлітків на міжособистісні відносини у шкільному колективі. У теоретичному аналізі підліткових міжособистісних стосунків у науковій літературі визначено психологічні особливості підліткового віку, розкрито поняття та природу груп, проаналізовано поняття підліткових міжособистісних стосунків. Визначено основні психологічні підходи до вивчення агресивної поведінки у підлітковому віці. Було підібрано методичний інструментарій, додатково було проведено остаточну авторську діагностику. Також було сформульовано структуру емпіричного дослідження, сформовано вибірку, визначено мету та завдання дослідження, використано математично-статистичну обробку даних для підтвердження достовірності і взаємозалежності отриманих показників. Узагальнено результати дослідження та розроблено психологічні рекомендації, щодо профілактики та оптимізації рівнів агресивної поведінки у підлітковому віці. Об’єктом дослідження виступає агресивна поведінка підлітків. Предметом дослідження є психологічні особливості впливу агресивної поведінки підлітків на міжособистісні відносини у шкільному колективі. The qualification work consists of theoretical substantiation and empirical investigation of the peculiarities of the impact of aggressive behavior of adolescents on interpersonal relationships in the school community. The theoretical analysis of adolescent interpersonal relationships in scientific literature identifies the psychological characteristics of adolescence, reveals the concepts and nature of groups, and analyzes the concept of adolescent interpersonal relationships. The main psychological approaches to the study of aggressive behavior in adolescence are identified. A methodological toolkit was selected, and a final author's diagnosis was conducted. The structure of the empirical study was formulated, a sample was formed, the purpose and objectives of the research were determined, and mathematical-statistical data processing was used to confirm the reliability and interdependence of the obtained indicators. The research results were summarized, and psychological recommendations were developed for the prevention and optimization of levels of aggressive behavior in adolescence. The object of the study is aggressive behavior of adolescents. The subject of the study is the psychological peculiarities of the impact of aggressive behavior of adolescents on interpersonal relationships in the school community.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectАмплєєва О. М.uk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectміжособистісні відносиниuk_UA
dc.subjectшкільний колективuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectimpactuk_UA
dc.subjectaggressive behavioruk_UA
dc.subjectinterpersonal relationshipsuk_UA
dc.subjectschool communityuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.titleВплив агресивної поведінки підлітків на міжособистісні спілкування у шкільному колективіuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Тригуба.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.