груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєва, К. В.-
dc.date.accessioned2023-09-12T12:00:23Z-
dc.date.available2023-09-12T12:00:23Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3115-
dc.descriptionВасильєва К. В. Психологічні особливості обдарованих підлітків : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / К. В. Васильєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 68с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей розвитку та самовизначення обдарованих підлітків. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі було проаналізовано теорії розвитку обдарованості та з'ясовано, які критерії використовуються для визначення обдарованості. Було визначено, що обдарованість є складним поняттям, яке не має однозначного визначення. У другому розділі проводиться емпіричне дослідження та аналіз факторів, які впливають на розвиток обдарованих підлітків. У третьому розділі розглядаються результати дослідження, а також розглядається взаємозвʼязок обдарованості та акцентуації характеру. Робота містить практичні рекомендації для педагогів та батьків, що можуть допомогти у розвитку обдарованих підлітків та їх соціальній адаптації. Об’єктом дослідження виступають психологічні особливості підлітків. Предметом дослідження є особливості психологічного розвитку, когнітивні процеси, соціально-емоційний стан та особистісні риси обдарованих підлітків. Кваліфікаційна робота має значимість для покращення системи освіти обдарованих підлітків та може бути використана в практичній діяльності психологів та педагогів. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of development and self-determination of gifted teenagers. The work consists of three sections. The first chapter analyzed the theories of the development of giftedness and clarified what criteria are used to determine giftedness. It was determined that giftedness is a complex concept that does not have a clear definition. In the second chapter, an empirical study and analysis of factors that influence the development of gifted adolescents is carried out. In the third section, the results of the study are considered, and the relationship between giftedness and character accentuation is also considered. The work contains practical recommendations for teachers and parents that can help in the development of gifted teenagers and their social adaptation. The object of research is the psychological characteristics of teenagers. The subject of the study is the peculiarities of psychological development, cognitive processes, socio-emotional state and personality traits of gifted teenagers. The qualification work is significant for improving the education system of gifted teenagers and can be used in the practical activities of psychologists and teachers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЯблонський А. І.uk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectgiftednessuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcognitive developmentuk_UA
dc.subjectemotional stabilityuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості обдарованих підлітківuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Васильєва.pdf443.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.