груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/315
Title: Дослідження алгоритмів нечіткого логічного виведення для оцінювання рейтингу співробітників ВНЗ
Other Titles: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 124 «Системний аналіз»
Authors: Погребченко, Л. Л.
Keywords: автореферат
магістерська робота
кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Кондратенко Г. В.
алгоритми нечіткого логічного виведення
рейтинг співробітників ВНЗ
Система оцінювання рейтингу
алгоритм Мамдані
Issue Date: 2019
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Проведено aнaлiз сучасного стану задачі з оцінювання рейтингу викладачів, останніх досліджень та проаналізовано існуючі аналогічні системи. Порівняно середовища MATLAB та fazzyTECH. Проаналізовано методи, підходи, алгоритми та технології для оцінювання співробітників ВНЗ. Проаналізована система оцінки рейтингу викладачів США. Та проведено її детальний розбір. Проведено детальний опис принципу роботи алгоритму Мамдані. Виконано наступні етапи побудови СППР: Розроблено власну ієрархічну СППР на основі нечіткого логічного виведення (кількість вхідних лінгвістичних змінних повинна бути не менше восьми) за допомогою майстра нечіткого проекту, промоделювати систему на різнотипних наборах вхідних даних, провести її повний аналіз та візуалізацію результатів.
Description: Погребченко Л. Л. Дослідження алгоритмів нечіткого логічного виведення для оцінювання рейтингу співробітників ВНЗ : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» / Л. Л. Погребченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 10 с.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/315
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Погребченко.pdf304.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.