груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГакман, А. С.-
dc.date.accessioned2024-04-04T10:55:24Z-
dc.date.available2024-04-04T10:55:24Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3237-
dc.descriptionГакман А. С. Іміджмейкінг в сучасній українській політичній практиці : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 061 «Журналістика» / А. С. Гакман ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 65 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлено тему іміджмейкінгу в сучасній українській політичній практиці. У ході дослідження було ретельно розглянуто різні підходи до розуміння іміджмейкінгу. Визначено, що іміджмейкінг – це не лише формування позитивного враження про особу чи організацію, але й складна комунікаційна система та технологія, що включає в себе різні стратегії та методи. Крім того, у дослідженні розкрито особливості політичних іміджевих стратегій в українській практиці під час президентської виборчої кампанії 2019 року. Також визначено, що після 24 лютого 2022 року в українській практиці політичного іміджмейкінгу відбулися радикальні зміни. Це викликало зміну підходів до комунікаційних стратегій, зміну акцентів у побудові політичного образу, а також використання нових комунікаційних технологій. У дослідженні проаналізовано, що українські політики розпочали змінювати свій імідж, акцентуючи увагу на питаннях безпеки, суверенітету та національної єдності. Також досліджено, що політики почали дотримуватись стриманого та серйозного стилю комунікації, а у їхніх заявах та виступах почав прослідковуватись націоналістичний та патріотичний тон. The subject of image-making in modern Ukrainian political practice is highlighted in the qualification paper. In the course of the study, various approaches to understanding image-making were carefully considered. It was determined that image making is not only the formation of a positive impression about a person or organization, but also a complex communication system and technology that includes various strategies and methods. In addition, the study reveals the peculiarities of political image strategies in Ukrainian practice during the 2019 presidential election campaign. It is also determined that after February 24, 2022, radical changes took place in the Ukrainian practice of political image-making. This caused a change in approaches to communication strategies, a change in emphasis in building a political image, as well as the use of new communication technologies. The study analyzed that Ukrainian politicians began to change their image, focusing on issues of security, sovereignty and national unity. It was also investigated that politicians began to adhere to a restrained and serious style of communication, and their statements and speeches began to have a nationalist and patriotic tone.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра журналістикиuk_UA
dc.subjectЛушагіна Т. В.uk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectіміджмейкінгuk_UA
dc.subjectполітикаuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectimage-makinguk_UA
dc.subjectpoliticsuk_UA
dc.subjectmediauk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.titleІміджмейкінг в сучасній українській політичній практиціuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 061 «Журналістика»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Гакман.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.