груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалущак, М. Ю.-
dc.date.accessioned2024-04-18T11:44:35Z-
dc.date.available2024-04-18T11:44:35Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290-
dc.descriptionГалущак М. Ю. Система аналізу академічної успішності студентів за допомогою машинного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / М. Ю. Галущак ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 72 с.uk_UA
dc.description.abstractТема прогнозування успішності студентів за допомогою машинного навчання є надзвичайно актуальною в контексті сучасної вищої освіти. Персоналізація навчання та попередження відпадання студентів стають ключовими аспектами, які можуть покращити якість освіти та забезпечити більший успіх у навчанні. Об’єктом є процес прогнозування академічної успішності студентів. Предметом є алгоритми машинного навчання для прогнозування академічної успішності студентів. Метою є розробка системи для прогнозування академічної успішності студентів за допомогою машинного навчання. В результаті виконання роботи було досліджено декілька алгоритмів машинного навчання для прогнозування, проаналізовано вплив їх внутрішніх параметрів на роботу алгоритмів, визначені основні їх переваги та недоліки, а також розроблено програмне забезпечення, в якому реалізовані відповідні методи. Дана робота складається з розділів. Кожен розділ відповідно присвячений: аналізу предметної області, математичним моделям і методам, використаним у магістерській роботі, моделюванню і проектуванню системи для прогнозування академічної успішності студентів, аналізу отриманих результатів, охороні праці, методичній частині магістерської роботи. Загальний обсяг роботи – 103 сторінки. Кваліфікаційна робота магістра містить 1 додаток, 37 рисунків і 45 посилання на літературних джерел. The topic of predicting student success using machine learning is extremely relevant in the context of modern higher education. Personalization of learning and prevention of student dropout are becoming key aspects that can improve the quality of education and ensure greater academic success. The object is the process of predicting students' academic performance. The subject is machine learning algorithms for predicting students' academic performance. The goal is to develop a system for predicting students' academic performance using machine learning. As a result of the work, several machine learning algorithms for forecasting were investigated, the influence of their internal parameters on the operation of the algorithms was analyzed, their main advantages and disadvantages were determined, and software was developed in which the corresponding methods were implemented. This work consists of sections. Each section is respectively dedicated to: analysis of the subject area, mathematical models and methods used in the master's work, modeling and design of the system for predicting the academic success of students, analysis of the obtained results, labor protection, methodical part of the master's work. The total volume of work is 103 pages. Master's thesis contains an 1 appendix, 37 figures, and 45 references to literary sources.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectКалініна І. О.uk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectуспішність студентівuk_UA
dc.subjectmachine learninguk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.subjectstudent successuk_UA
dc.titleСистема аналізу академічної успішності студентів за допомогою машинного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галущак 601 КРМ.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.