груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСупрун, Б. О.-
dc.date.accessioned2024-04-19T11:01:48Z-
dc.date.available2024-04-19T11:01:48Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3304-
dc.descriptionСупрун Б. О. Інтелектуальна система керування сценаріями та моделювання руху в unity 3d : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Б. О. Супрун ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. – 88 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність даного дослідження полягає необхідності підвищення ефективності створення сценаріїв розробленого ігрового середовища з моделюванням руху автомобіля, який проходить дорожній поворот по максимально бажаній траєкторії. Об’єктом дослідження є процес моделювання руху автомобіля у ігровому середовищі. Предметом дослідження є методи і алгоритми машинного навчання для моделювання руху в комп’ютерних іграх. Метою дослідження є підвищення ефективності створення сценаріїв з моделюванням руху автомобіля у комп’ютерних іграх. В результаті виконання було досліджено метод машинного навчання, який використовує генетичні алгоритми для еволюції нейронних мереж, розвиваючи їх структуру та ваги згідно з вимогами задачі, а також розроблено програмне забезпечення для моделювання руху автомобіля та реалізації відповідного методу. Дана робота складається з чотирьох розділів. Кожен розділ відповідно присвячений: аналізу предметної області, алгоритмам та методам, використаним у магістерській роботі, аналізу інструментів для розробки, розробці системи та її тестуванню. Загальний обсяг роботи – 110 сторінок. Кваліфікаційна робота магістра містить три додатки, 31 рисунок і посилання на 45 літературних джерел. A relevance of this study is the need to increase the efficiency of creating scenarios for the developed game environment with modeling the movement of a car that passes a road turn along the most desirable trajectory. An object of research is the process of modeling the movement of a car in a game environment. A subject of the study is machine learning methods and algorithms for modeling motion in computer games. A purpose of the study is to increase the efficiency of creating scenarios with car motion modeling in computer games. As a result of this work, a machine learning method was investigated that uses genetic algorithms to evolve neural networks, developing their structure and weights according to the requirements of the task, and software was developed to model car movement and implement the corresponding method. This consists consists of four sections. Each of them is devoted to: analysis of the subject area, algorithms and methods used in the master's thesis, analysis of development tools, system development and testing. The overall scope of the work is 110 pages. Thesis contains 3 applications and 45 sources in it.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інтелектуальних інформаційних системuk_UA
dc.subjectГожий О. П.uk_UA
dc.subjectдрифтuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectсимуляція руху автомобіляuk_UA
dc.subjectнейроеволюціяuk_UA
dc.subjectNEATuk_UA
dc.subjectdriftuk_UA
dc.subjectcar simulationuk_UA
dc.subjectneuroevolutionuk_UA
dc.titleІнтелектуальна система керування сценаріями та моделювання руху в unity 3duk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет комп'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Супрун 601 КРМ.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.