Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3306
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепара, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T11:06:43Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T11:06:43Z | - |
dc.date.issued | 2024-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3306 | - |
dc.description | Чепара І. В. Інтелектуальна система для комп’ютерних ігор на основі q&a-технологій : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / І. В. Чепара ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. – 89 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці програмної реалізації інтелектуальної системи на основі Q&A-технологій для комп’ютерних ігор. Ця тема є завилась відносно давно, але нещодавно набрала більшу актуальність, оскільки технології NLP моделей стали доступнішими та обчислювальні потужності стали більші. Об'єктом роботи є процеси взаємодії гравця з неігровими персонажами (NPC) у комп'ютерних іграх. Предметом роботи є методи та алгоритми реалізації мовних моделей для комп'ютерних ігор на основі технологій питань та відповідей (Q&A) Метою роботи є підвищення ефективності мовних моделей для інтелектуальної системи для комп'ютерних ігор. Магістерська кваліфікаційна робота складається з фахової, методичної і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка фахової частини кваліфікаційної роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі було проведено аналіз трьох аспектів у сфері відеоігор: використання штучного інтелекту, роль неігрових персонажів (NPC) та огляд існуючих аналогів інтелектуальних систем NPC. У другому розділі розглянуті розвиток та використання моделей NLP та досліджені види ігрових діалогів. У третьому розділі описано розробку та програмну реалізацію інтелектуальної системи для комп’ютерних ігор на основі Q&A-технологій. У методичній частині розроблено лабораторну роботу з оглядом основних методів роботи моделей NLP. У спеціальній частині з охорони праці розглядаються питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. Кваліфікаційна робота містить 120 сторінок (без додатків), 66 рисунків, 1 таблицю, 50 джерел. The master's thesis is devoted to the development of a software implementation of an intelligent system based on Q&A technologies for computer games. This topic has been around for a long time, but has recently gained more relevance as NLP modeling technologies have become more accessible and computing power has increased. The object of the work is the processes of player interaction with non-player characters (NPCs) in computer games. The subject of the work is methods and algorithms for implementing language models for computer games based on question and answer (Q&A) technologies. The aim of the work is to increase the efficiency of language models for an intelligent system for computer games. The master's qualification work consists of professional, methodological and special parts on labor protection. The explanatory note of the professional part of the qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions and appendices. The first section analyzes three aspects in the field of video games: the use of artificial intelligence, the role of non-game characters (NPCs), and an overview of existing analogues of intelligent NPC systems. The second section discusses the development and use of NLP models and explores the types of game dialogues. The third section describes the development and software implementation of an intelligent system for computer games based on Q&A technologies. The methodological part includes a laboratory work with an overview of the basic methods of NLP models. The special part on occupational health and safety deals with the issues of labor protection and safety in emergency situations. The qualification work consists of 120 pages (without appendices), 66 figures, 1 tables, 50 sources. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | Кафедра інтелектуальних інформаційних систем | uk_UA |
dc.subject | Калініна І. О. | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна система | uk_UA |
dc.subject | NLP моделі | uk_UA |
dc.subject | відеоігри | uk_UA |
dc.subject | NPC | uk_UA |
dc.subject | intelligent system | uk_UA |
dc.subject | NLP models | uk_UA |
dc.subject | video games | uk_UA |
dc.title | Інтелектуальна система для комп’ютерних ігор на основі q&a-технологій | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чепара 601 КРМ.pdf | 5.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.