груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозумець, П. В.-
dc.date.accessioned2024-04-19T11:50:40Z-
dc.date.available2024-04-19T11:50:40Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3315-
dc.descriptionРозумець П. В. Формування комунікативної культури підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / П. В. Розумець ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 91 с.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування комунікативної культури у підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища. У ході дослідження розкрито суть поняття «комунікативна культара» та його особливості у підлітків з ООП, визначено фактори, що впливають на формування комунікативної культури підлітків з ООП та розроблено рекомендації для фахівців, які працюють з підлітками з особливими освітніми потребами, щодо формування їх комунікативної культури. Результати дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами, вчителями, та іншими фахівцямим для організації та проведення корекційно-розвиткової роботи з підлітками з ООП. The master's thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the formation of communicative culture among adolescents with special educational needs in the school environment. In the course of the study, the concept of "communicative culture" and the peculiarities of its formation among adolescents with SEN were clarified, factors affecting the formation of communicative culture of adolescents with SEN were determined, and recommendations were developed for specialists who work with adolescents with special educational needs regarding their formation communicative culture. The results of the study can be used by practical psychologists, social pedagogues, teachers, and other specialists who work with adolescents with autism, and the results of the work can be used to organize and conduct corrective and developmental work with adolescents with autism with the aim of forming their communicative culture.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної роботи, управління і педагогікиuk_UA
dc.subjectФайчук О. Л.uk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.titleФормування комунікативної культури підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовищаuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР_Розумець.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.