Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розумець, П. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T11:50:40Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T11:50:40Z | - |
dc.date.issued | 2024-02 | - |
dc.identifier.uri | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3315 | - |
dc.description | Розумець П. В. Формування комунікативної культури підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» / П. В. Розумець ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 91 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування комунікативної культури у підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища. У ході дослідження розкрито суть поняття «комунікативна культара» та його особливості у підлітків з ООП, визначено фактори, що впливають на формування комунікативної культури підлітків з ООП та розроблено рекомендації для фахівців, які працюють з підлітками з особливими освітніми потребами, щодо формування їх комунікативної культури. Результати дослідження можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами, вчителями, та іншими фахівцямим для організації та проведення корекційно-розвиткової роботи з підлітками з ООП. The master's thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the formation of communicative culture among adolescents with special educational needs in the school environment. In the course of the study, the concept of "communicative culture" and the peculiarities of its formation among adolescents with SEN were clarified, factors affecting the formation of communicative culture of adolescents with SEN were determined, and recommendations were developed for specialists who work with adolescents with special educational needs regarding their formation communicative culture. The results of the study can be used by practical psychologists, social pedagogues, teachers, and other specialists who work with adolescents with autism, and the results of the work can be used to organize and conduct corrective and developmental work with adolescents with autism with the aim of forming their communicative culture. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | uk_UA |
dc.subject | кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки | uk_UA |
dc.subject | Файчук О. Л. | uk_UA |
dc.subject | комунікативна культура | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | communicative culture | uk_UA |
dc.subject | children with special educational needs | uk_UA |
dc.subject | inclusion | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної культури підлітків з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 231 «Соціальна робота» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МР_Розумець.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.